فروش کارت سوخت با قیمت های تکان دهنده در بازاررسمی امسال

مارس 25, 2024 0 نظر 18

سر تیتر: بازار سیاه فروش کارت سوخت با قیمت های نجومی در سال جدید

زیر متن: در سال های اخیر، بازار سیاه فروش کارت های سوخت به یکی از مشکلات جدی و پیچیده در جوامع شهری تبدیل شده است. این کارت ها که بعنوان یکی از مهمترین وسایل برای مردم برای نیاز به سوخت خود محسوب می‌شوند، به دلیل کاهش تامین و عرضه، در بازار سیاه قرار گرفته و قیمت های نجومی برای آنها تعیین شده است. این عمل باعث ایجاد مشکلات جدی برای مردم شده است و باعث افزایش هزینه های زندگی و کاهش قدرت خرید آنها شده است.

خرید و فروش کارت های سوخت در بازار سیاه باعث ترویج فعالیت‌های غیرقانونی و جنایتکارانه شده است که زنجیره تامین سوخت کشور را تحت تاثیر قرار داده و به بروز مشکلات اقتصادی و اجتماعی منجر شده است. به همین دلیل اقدامات جدی و مؤثر برای مبارزه با این پدیده ناخواسته و زیانبار لازم است تا مردم بتوانند به راحتی و با قیمت مناسب به سوخت خود دسترسی داشته باشند.

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور ۰۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۰با اعلام عدم تخصیص سهمیه بنزین نوروزی از سوی دولت، بازار سیاه فروش کارت سوخت در ایام نوروز ۱۴۰۳ رونق گرفته است.طبق آخرین اخبار داخلی، با آغاز سال جدید و رونق سفرهای نوروزی، فضای مجازی و پلتفرم دیوار در چند روز اخیر میزبان آگهی خرید و فروش کارت‌های سوخت بوده و عده‌ای از فروشندگان قیمت‌های چند میلیونی را برای در اختیار گذاشتن این کارت‌ها با سهمیه معین، طلب نموده‌اند.فروش کارت سوخت در ایام نوروز ۱۴۰۳به‌عنوان مثال فردی در سایت دیوار کارت خود با ۵۰۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای را به قیمت ۴ میلیون تومان آگهی کرده و در سوی دیگر فردی کارت سوخت با سهمیه بنزین ۳۶۰ لیتر را با قیمتی بالاتر و با مبلغ ۴ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان برای فروش گذاشته است.البته ذکر این نکته نیز ضروری است که مقصود افراد از در اختیار گذاشتن کارت با قیمت مشخص، کرایه این کارت های سوخت تا زمان اتمام سهمیه بنزین معین شده است و پس از اتمام سهمیه باید به مالکان بازگردانده شود. همچنین بخوانید: برای سوخت‌گیری صحیح با کارت سوخت به این روش عمل کنید پرتصادف ترین خودروهای ایران در سال ۱۴۰۲؛ پراید همچنان در صدر بنزین کارت سوخت ۱۴۰۳-۰۱-۰۶

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها