بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری فیلم «جوکر ۲» و بازسازی ۱۵ ترانه قدیمی

مارس 25, 2024 0 نظر 37

فیلم جوکر: جنون مشترک برای تماشاگران با بازخوانی ترانه‌های معروف تازگی دارد. این فیلم موسیقی‌محور است و حداقل ۱۵ ترانه مشهور را مجددا اجرا می‌کند. احتمالا یک یا ۲ ترانه جدید نیز به این فیلم اضافه خواهد شد.

با این حال، جزییات بیشتری در مورد خوانندگان و نویسندگان این آهنگ‌ها هنوز منتشر نشده است. اما معلوم است که هیلدور گونداتیر، کسی که موسیقی فیلم اصلی جوکر را ایجاد کرد، در تهیه موسیقی این فیلم نیز نقش دارد.

فیلم جنون مشترک به عنوان یک فیلم درام در یک آسایشگاه روانی رخ می‌دهد و با حضور بازیگرانی مثل خوان فینیکس و لیدی گاگا، انتظار می‌رود که موفقیت بزرگی داشته باشد.

پس از موفقیت فیلم‌های قبلی، این دنباله جوکر ممکن است یکی از فیلم‌های پرفروش سال باشد. تاریخ انتشار برنامه‌ریزی شده برای ۴ اکتبر است و امیدواریم که این فیلم نیز همانند نسخه قبلی، موفقیت زیادی را برای سازندگانش به همراه داشته باشد.

۱۶:۲۳جوکر و هارلی کویین قرار است در «جوکر: جنون مشترک» تماشاگران را با بازخوانی ترانه‌های مشهور غافلگیر کنند.به گزارش مهر به نقل از ورایتی، منابع داخلی که از ساخت دنباله «جوکر» تاد فیلیپس آگاه هستند، گفته‌اند این فیلم به شدت موسیقی‌محور است و حداقل ۱۵ بازخوانی مجدد از آهنگ‌های بسیار شناخته شده را ارایه می‌کند و هنوز ممکن است یک یا ۲ ترانه اوریجینال هم به این فیلم افزوده شود. گفته می‌شود یکی از این ترانه‌ها «این سرگرمی است» از فیلم کمدی رمانتیک «واگن دسته موزیک» در سال ۱۹۵۳ با حضور فرد آستر است.جزییات بیشتری درباره این که چه کسی آهنگ‌ها را نوشته یا ترانه‌ها را می‌خواند در دست نیست، اما روشن است که هیلدور گونداتیر، آهنگساز برنده اسکار برای اولین فیلم «جوکر»، در ساخت موسیقی این فیلم هم نقش دارد.چنین موزیکال‌هایی که به‌خاطر اجرای آهنگ‌های محبوب شناخته می‌شوند، اغلب در گیشه با اقبال روبه‌رو می‌شوند. «ماما میا» و «مولن روژ» که دومی ۸ نامزدی اسکار دریافت کرد، از جمله این فیلم‌ها هستند.از «جنون مشترک» به عنوان یک فیلم درام یاد شده که در داخل و اطراف یک آسایشگاه روانی می‌گذرد. در کنار خوان فینیکس و لیدی گاگا، زازی بیتز نامزد امی، کاترین کینر بازیگر فیلم «جان مالکوویچ بودن» و برندان گلیسون بازیگر فیلم «اشباح اینشرین» دیگر بازیگران این فیلم هستند و فیلیپس در نوشتن فیلمنامه با اسکات سیلور همکاری کرده است.به گزارش ورایتی بودجه ساخت این دنباله به ۲۰۰ میلیون دلار رسیده در حالی که فیلم نخست با بودجه ۶۰ میلیون دلاری ساخته شده بود.پس از موفقیت «تلماسه: قسمت دوم» به کارگردانی دنیس ویلنوو، این فیلم می‌تواند یک موفقیت بزرگ دیگر برای کمپانی برادران وارنر را رقم بزند.نخستین فیلم «جوکر» برنده شیر طلایی جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شد و بیش از یک میلیارد دلار در جهان فروخت و با ۱۱ نامزدی پیشتاز اسکار سال شد. احتمال می‌رود فیلم دوم نیز برای نخستین بار در جشنواره فیلم ونیز امسال به نمایش درآید.فینیکس برای بازی در «جوکر» برای ایفای نقش آرتور فلک، یک دلقک بیمار روانی که به قالب شخصیت شرور مشهور دنیای دی سی می‌رود، اسکار بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد. لیدی گاگا، برنده ۱۳ جایزه گرمی هم در هالیوود موفق ظاهر شده و اسکار را برای آهنگ اصلی «شلو» برای فیلم تحسین شده «ستاره‌ای متولد شده است» بردلی کوپر کسب کرد.«جوکر: جنون مشترک» قرار است ۴ اکتبر (۱۳ مهر) راهی سینماها شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها