فروش ویژه: پیکاپ کلوت اتوماتیک با قیمت ارزانتر در پایان سال ۱۴۰۲

فوریه 27, 2024 0 نظر 21

شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک با افزایش قیمت در اسفند ۱۴۰۲

با گسترش بازار خودروهای اتوماتیک در ایران، شرایط فروش پیکاپ کلوت نیز تحت تاثیر قرار گرفته و طبق بررسی‌های انجام شده، در اسفند ماه سال ۱۴۰۲، قیمت این خودرو به طور چششویری افزایش می‌یابد.
با افزایش تقاضا و کاهش تولیدات، قیمت پیکاپ کلوت اتوماتیک نیز از ابتدای سال جاری به صورت پیوسته افزایش یافته و قابلیت خرید آن برای بسیاری از مشتریان محدودیت‌هایی را به همراه داشته است.

بنابراین، با توجه به این شرایط، خریداران و علاقه‌مندان به این نوع خودرو باید با افزایش قیمت در نظر گرفته و مسیر خرید خود را به‌روز کنند. برای اطلاع از اخرین قیمت‌ها و شرایط فروش، بهتر است از مراجعه به نمایندگان رسمی و دقیق این خودرو استفاده نمایید تا اطلاعات کامل و صحیحی در خصوص فروش و خرید پیکاپ کلوت اتوماتیک به دست آورید.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۹شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک با افزایش قیمت در اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد. مکث موتور پیکاپ kalut اتوماتیک را با قیمت قطعی به بازار عرضه می‌کند.شرکت مکث موتور قصد دارد از روز سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ پیکاپ کلوت اتوماتیک را در مدل ۱۴۰۳ و با قیمت قطعی از طریق نمایندگی‌های خود به متقاضیان عرضه کند. متقاضیان با مراجعه به وب‌سایت شرکت مکث موتور به آدرس www.maxmotorco.com می‌توانند اطلاعات بیشتری کسب کرده و لیست نمایندگی‌های این شرکت را مشاهده کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک در اسفند ماه آشنا خواهیم شد.شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک – اسفند ۱۴۰۲شرکت مکث موتور در این طرح پیکاپ کلوت اتوماتیک مدل ۱۴۰۳ را در با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رساند. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش‌پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان نیز خریداری کنند و مابقی قیمت خودرو یعنی ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان را در زمان صدور دعوتنامه بپردازند. موعد تحویل این خودرو نیز ۹۰ روز کاری اعلام شده است.گفتنی است پیکاپ کلوت اتوماتیک به یک پیشرانه ۲٫۴ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس۶ دنده اتواتیک نیز قدرت را به چرخ‌ها می‌رساند. البته این خودرو به سیستم چهارچرخ محرک (با کمک سبک و سنگین و قفل دیفرانسیل اتوماتیک عقب) نیز مجهز است.پیکاپ کلوت اتوماتیک از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی چون سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS)، سنسور نور، سیستم تهویه مطبوع دیجیتال با کنترل پنل لمسی، سنسور باران، کروز کنترل، دوربین عقب، نمایشگری لمسی ۸ اینچی مالتی مدیا، تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت، سیستم ورود و استارت بدون کلید بهره می‌برد. بیشتر بخوانید: معرفی پیکاپ کلوت برقی از شرکت مکث موتور + مشخصات فنی و عکس مکث موتور با ۶ محصول جذاب به نمایشگاه خودرو تهران آمد + ویدیو

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها