فروش ویژه پیکاپ کلوت اتوماتیک با اقساط ۱۸ ماه و بدون هزینه اضافی در سال ۱۴۰۲

مارس 13, 2024 0 نظر 19

آخرین فرصت برای خرید پیکاپ کلوت اتوماتیک با اقساط ۱۸ ماه بدون کارمزد در سال ۱۴۰۲ فرارسیده است. این خودروی باربری با طراحی بسیار زیبا و کارایی بالا، گزینه ای عالی برای افرادی است که به دنبال یک خودروی سبک و قدرتمند هستند.

این مدل پیکاپ با امکاناتی چون دوربین عقب، سیستم های حفاظتی پیشرانه، سیستم تعلیق پیشرفته و صندوق بار بزرگ، تمام نیازهای شما را برای حمل بارهای سنگین در هر مسیری بر طرف می کند. با پرداخت مقدار معینی به عنوان ودیعه، شما می توانید این خودروی شگفت انگیز را به صورت اقساطی خریداری نمایید و به ازای هر ماه اقساط، بدون هیچ کارمزدی پرداخت نمایید.

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این خودرو و شرایط اقساطی بدون کارمزد، حتما این فرصت را از دست ندهید و این خودروی بی نظیر را به بزرگترین تجربه رانندگی خود تبدیل کنید. از این پس هر مسافرت و هر حمل باری، با پیکاپ کلوت اتوماتیک شما به یک تجربه لذت بخش تبدیل می شود.

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۸شرکت خودروسازی مکث موتور با انتشار یک اطلاعیه، آخرین شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک با اقساط ۱۸ ماه بدون کارمزد در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.طرح فروش شرایطی پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور با مدل سال ۱۴۰۳، با قیمت قطعی و تسهیلات ۹۹۰ میلیون تومانی، از تاریخ ۲۲ اسفندماه در نمایندگی‌های این شرکت آغاز می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح فروش می‌پردازیم.جزئیات فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک با اقساط ۱۸ ماه – اسفند ۱۴۰۲در این طرح فروش، پیکاپ کلوت اتوماتیک با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری به فروش می‌رسد که ۹۶۰ میلیون تومان از این مبلغ به‌صورت پیش پرداخت و الباقی آن (۹۹۰ میلیون تومان)، ۱۸ ماهه بدون ضامن و بدون کارمزد، طی ۶ فقره چک (هر سه ماه یک بار و هر یک به مبلغ ۱۶۵ میلیون تومان) دریافت می‌شود. شایان ذکر است، اولین چک اقساط این طرح به تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ شروع خواهد شد.کلوت اتوماتیک یکی از پیکاپ‌های آفرودی مطرح در بازار است که با وجود بهره‌گیری از امکانات مناسب، شاسی مستقل، سیستم چهار چرخ محرک (با قفل دیفرانسیل اتوماتیک)، گیربکس ۶ دنده اتوماتیک و همچنین پیشرانه توانمند ۲٫۴ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی با توان ۲۱۵ اسب بخار، به‌عنوان گزینه‌ای مناسب جهت سفرهای جاده‌ای یا طبیعت‌گردی، مورد توجه قرار گرفته است.متقاضیان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده فهرست نمایندگی‌ها به وب‌سایت شرکت مکث موتور به نشانی www.maxmotorco.com مراجعه فرمایند. آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها