فرصت نهایی خرید اقساطی جک تی ۸ (KMC T8) از کرمان موتور در سال ۱۴۰۲

مارس 14, 2024 0 نظر 25

آخرین شرایط فروش اقساطی جک تی ۸ (KMC T8) کرمان موتور در سال ۱۴۰۲

اگر به دنبال یک خودروی باریک و زیبا و در عین حال بسیار کارآمد هستید، جک تی ۸ (KMC T8) انتخابی عالی برای شماست. با طراحی خارجی اسپرت و داخلی مدرن، این خودرو توانسته است بازار خودرو را به خود جلب کند و توجه بسیاری از مشتریان را به جلب کند.

شرایط فروش اقساطی این خودرو از مزایای بی نظیر دیگری برخوردار است. با پرداخت اولیه کم و اقساطی منطقی، شما می‌توانید به راحتی به خرید این خودرو بسیار زیبا بپردازید و از رانندگی لذت ببرید. در سال ۱۴۰۲، شرایط ویژه‌ای برای فروش اقساطی جک تی ۸ (KMC T8) ارائه شده است که توانسته است تعداد زیادی از مشتریان را جذب کند.

همچنین، با امکانات بسیار مناسب و قیمتی منطقی، این خودرو یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال خودرویی ارزان، اما با کیفیت هستند. بهترین زمان برای خرید این خودرو زیبا و کارآمد، همین الان است. نیازی به تاخیر ندارید، به نزدیکترین نمایندگی کرمان موتور مراجعه کنید و جزئیات بیشتر را کسب کنید.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰آخرین شرایط فروش اقساطی جک تی ۸ در سال ۱۴۰۲ اعلام شد. کرمان موتور پیکاپ KMC T8 را به شکل اقساطی در اسفند ماه به متقاضیان عرضه می‌کند.شرکت کرمان موتور طرح فروش پیکاپ جک تی ۸ با اقساط بلند مدت ویژه اسفند ۱۴۰۲را آغاز کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش کی ام سی T8 آشنا خواهیم شد.شرایط فروش اقساطی جک تی ۸ – اسفند ۱۴۰۲کرمان موتور در این طرح پیکاپ چینی کی ام سی تی ۸ را با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رساند. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش‌پرداخت ۹۶۵ میلیون تومان و اقساط ۱۸ ماهه (۶ فقره چک)، ۲۴ ماهه (۸ فقره چک) و ۳۰ ماهه (۱۰ فقره چک) خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو نیز ۹۰ روز کاری اعلام شده است. آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: شرایط فروش خودرو کرمان موتور کی ام سی تی ۸ ۱۴۰۲-۱۲-۲۴

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها