فروش ویژه فیدلیتی پرایم و پرستیژ در ماه فروردین ۱۴۰۳ + قیمت واقعی

مارس 17, 2024 0 نظر 23

فروش فیدلیتی پرایم و فیدلیتی پرستیژ در فروردین ۱۴۰۳ + قیمت

در ماه فروردین سال ۱۴۰۳، شرکت معتبری تصمیم گرفته است تا فیدلیتی های خود را به قیمت های استثنایی به فروش برساند. این فیدلیتی ها شامل فیدلیتی پرایم و فیدلیتی پرستیژ با تضمین کیفیت و شرایط منحصر به فرد می‌باشند.

فیدلیتی پرایم، با استفاده از بهترین مواد اولیه و فناوری های روز دنیا تولید می‌شود و ارائه می‌شود. این فیدلیتی در بخش های مختلفی مانند پوشاک، آرایش و لوازم خانگی قابل استفاده است و با قیمت مناسبی عرضه می‌شود.

همچنین، فیدلیتی پرستیژ که از برندهای معتبر و لوکس برای تولید آن استفاده می‌شود، با قیمتی فوق العاده مناسب در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. این فیدلیتی انتخابی عالی برای افرادی است که به دنبال محصولات با کیفیت و شکل ظاهری شیک و با سلیقه هستند.

بنابراین، از این فرصت استفاده کنید و در ماه فروردین ۱۴۰۳ به خرید فیدلیتی پرایم و فیدلیتی پرستیژ با قیمت های ویژه نایل شوید. این محصولات عالی با قیمت مناسب به شما ارائه می‌شوند تا از آنها بهره برده و لذت بردید.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۶شرایط فروش فیدلیتی پرایم و فیدلیتی پرستیژ در فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد. بهمن موتور نسخه پرایم و پرستیژ Fidelity را ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه می‌کند.شرکت بهمن موتور امکان تکمیل فرایند ثبت نام خودرو فیدلیتی برای بخشی از متقضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی را طبق اولویت بندی تعیین شده برای نوبت زمستان ۱۴۰۲ به شکل آنلاین فراهم کرده است. متقاضیان واجد شرایط از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۵ فروردین تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ می‌توانند فرایند واریز وجه خودرو را انجام دهند. در این بخش از اخبار خورو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فیدلیتی پرایم و فیدلیتی پرستیژ  آشنا خواهیم شد.شرایط فروش فیدلیتی پرایم و فیدلیتی پرستیژ – فروردین ۱۴۰۳نام خودروقیمتروش فروشزمان تحویلفیدلیتی پرایم تیپ ۱ مدل ۱۴۰۲۱ میلیارد و ۳۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار توماننقدیاردیبهشت ۱۴۰۳فیدلیتی پرایم تیپ ۱ مدل ۱۴۰۳۱ میلیارد و ۳۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانفوق ‌العادهمرداد ۱۴۰۳فیدلیتی پرایم تیپ ۲ مدل ۱۴۰۳۱ میلیارد و ۳۴۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تمانفوق العادهمرداد ۱۴۰۳فیدلیتی پرسیتز تیپ ۱ مدل ۱۴۰۲۱ میلیارد و ۵۶۱ میلیون و ۹۰۰ هزار توماننقدیاردیبهشت ۱۴۰۳فیدلیتی پرستیژ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۲۱ میلیارد و ۵۷۴ میلیون توماننقدیاردیبهشت ۱۴۰۳  آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: بهمن فیدلیتی بهمن موتور شرایط فروش خودرو ۱۴۰۲-۱۲-۲۷

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها