شروع فروش لاماری ایما هیبرید در سامانه یکپارچه + ارائه شرایط و جزئیات

مارس 13, 2024 0 نظر 22

عرضه لاماری ایما هیبرید در سامانه یکپارچه آغاز شد

شرکت معتبر لاماری ایما با معرفی مدل هیبرید جدید خود به بازار، به پیشروی در تولید خودروهای سبز و پایدار گام برده است. این مدل جدید، که ترکیبی از تکنولوژی های مدرن و محیط زیستی است، اکنون در سامانه یکپارچه شرکت قابل دسترسی است.

به طور خلاصه، لاماری ایما هیبرید اتومبیلی است که با ادغام تکنولوژی های روز و سیستم های پایدار، قدمی موثر در جهت حفاظت از محیط زیست برمی دارد. این اتومبیل با بهره گیری از سیستم های هوشمند، بهره وری بالا، کاهش مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا را فراهم می کند.

شرایط و جزئیات مربوط به خرید و استفاده از این اتومبیل از سوی شرکت لاماری ایما به صورت واضح و شفاف در سامانه یکپارچه اعلام شده است. با مشاهده اطلاعات مربوطه و انتخاب این مدل هیبرید، شما نه تنها از خدمات بی نظیر این شرکت بهره مند خواهید شد بلکه به حفظ محیط زیست نیز کمک خواهید کرد. این مدل اتومبیل پیشرفته، یک گام مهم به سوی مستقبل پایدار و سبز است.

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۱شرکت آرین پارس موتور با انتشار بخشنامه‌ای از افزایش ظرفیت عرضه خودرو لاماری ایما هیبرید در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی خبر داد.لیست محصولات و شرایط آخرین دور ثبت نام خودروهای وارداتی در سال ۱۴۰۲ اعلام شد و خودرو لاماری ایما هیبرید (HEV) نیز از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی برای متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.جزئیات عرضه لاماری ایما هیبرید در سامانه یکپارچه – اسفند ۱۴۰۲طبق اعلام شرکت آرین پارس موتور و طبق بخشنامه قبلی مبنی بر پیش ثبت نام خودرو لاماری هیبرید (HEV) از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به روش فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روز کاری، این خودرو با قیمت ۱ میلیارد و ۵۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود. این طرح تنها مختص متقاضیانی که در اسفند ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام خودرو مذکور اقدام کرده و اولویت آن‌ها از سوی سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی مشخص شده است، می‌باشد.لازم به ذکر است هیچ گونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نمی‌شود و انتخاب خودرو در سامانه فقط برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه کرده‌اند، می‌باشد.شایان ذکر است خودرو لاماری ایما هیبرید در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری عرضه می‌شود.متقاضیان می‌توانند از روز سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ تا روز پنج شنبه ۲۴ اسفند سال جاری به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت https://saleauto.ir برای انجام فرآیند پیش‌ ثبت‌ نام خودرو مذکور اقدام نمایند. آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها