قیمت شگفت‌انگیز اطلس G، خودروی نوآورانه سایپا در واقعیت اعلام شد

مارس 10, 2024 0 نظر 27

سایپا به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در ایران، اخیرا قیمت اطلس G را که یکی از محصولات جدید این شرکت است، در بازار مشخص کرد. اطلس G از جمله خودروهایی است که با طراحی مدرن و امکانات برتر خود، توانسته است توجه مشتریان را به خود جلب کند. این خودرو با قابلیت‌های متنوعی همچون سیستم هوشمند رانندگی، فناوری‌های ارتباطی برتر و سیستم‌های ایمنی مدرن، تجربه‌ای ایمن و راحت را برای کاربران فراهم می‌کند.

قیمت اطلس G که به تازگی در بازار مشخص شده، نشان از رقابت‌پذیری این محصول نسبت به سایر خودروهای هم رده اش دارد. این اقدام از سوی سایپا نشان از تلاش شرکت برای ارائه خودرویی با کیفیت و قابل قبول با قیمتی مناسب برای مصرف‌کنندگان دارد. اطلس G با این ترکیبی از امکانات برتر و قیمت مناسب، قطعا می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای خریدارانی باشد که دنبال یک خودروی مدرن و خوش‌ساخت باشند. به نظر می‌رسد که اطلس G به تازگی وارد بازار شده است و قرار است تبدیل به یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها در دسته خودروهای میان‌رده شود.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۳قیمت اطلس G به عنوان محصول جدید سایپا در بازار ایران مشخص شد. در ادامه با جزئیات قیمت‌گذاری Saipa Atlas G در بازار آشنا خواهیم شد.گروه خودروسازی سایپا اخیرا طرح تحویل سایپا اطلس G به مشتریان را آغاز کرد. در همین راستا اکنون مالکان و فعالان بازار قیمت این محصول جدید سایپا را در بازار ایران مشخص کردند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز جزئیات قیمت‌گذاری Saipa Atlas G در بازار ایران را بررسی خواهیم کرد.قیمت اطلس G در بازار ایران – اسفند ۱۴۰۲در حالی که قیمت کارخانه سایپا اطلس جی ۴۰۶ میلیون تومان اعلام شده، فعالان بازار برای این محصول جدید سایپا در بازار ایران قیمت حدود ۵۳۰ میلیون تومان را در نظر گرفتند.مشخصات فنی و امکانات سایپا اطلس جیگفتنی است سایپا اطلس جی به یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر ۸ سوپاپ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۹۰ اسب بخار و گشتاور ۱۳۷ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو نیز می‌توان به صندلی‌های عقب تاشو، نمایشگر تعویض دنده، دوربین دنده عقب، سنسور پارک عقب، قابلیت اتصال مستقیم تلفن همراه به صفحه خودرو، صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری برقی، سنسور فشار باد لاستیک، سنسور نور، آینه تاشو برقی، تهویه دستی برقی، روکش داخلی چرم و پارچه، چراغ روشنایی در روز، سانروف برقی و ۲ ایربگ ایمنی اشاره کرد. بیشتر بخوانید: مقایسه پژو ۲۰۷ TU3 با سایپا اطلس؛ کدام را بخریم؟ سایپا اطلس، هاچ بک جدید بازار ایران را بخریم یا نه؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها