تولید وانت ال ۹۰ با برند نیسان در بازار آمریکای لاتین!

ژانویه 6, 2024 0 نظر 34

ال ۹۰ وانت با برند نیسان در آمریکای لاتین تولید می‌شود!

نیسان، یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان، به تازگی اعلام کرده که مدل ال ۹۰ وانت با برند نیسان به‌طور محلی در آمریکای لاتین تولید خواهد شد. این خبر برای علاقمندان به این برند و خودروهای شاسی بلند، انگیزه‌ای برای خرید خودروهای نوی این شرکت خواهد بود.

این تصمیم نه تنها به تقویت بازار فروش نیسان در آمریکای لاتین کمک خواهد کرد بلکه موجب ایجاد شغل و افزایش رقابت در این بازار نیز خواهد شد. همچنین تولید محلی این مدل خودرو، برای مصرف کننده قیمت مناسب‌تر و خدمات پس از فروش بهتر را نیز به‌همراه خواهد داشت.

این تصمیم نشان از توجه نیسان به بازارهای جدید و تلاش برای موفقیت در آنها دارد و امیدواریم که این گام بزرگ، به توسعه فعالیت‌های این شرکت و ارتقای کیفیت خدمات آن منجر شود.

ال ۹۰ وانت با برند نیسان در آمریکای لاتین تولید می‌شود. نیسان قصد دارد یک پیکاپ کوچک را بر پایه رنو لوگان به بازار آمریکای لاتین عرضه کند.

ال ۹۰ وانت که با نام تندر ۹۰ وانت نیز در بازار ایران شناخته می‌شود، قرار است بار دیگر در قالب یک پیکاپ کوچک روانه بازار آمریکای لاتین شود. در واقع نیسان اعلام کرد در راستای توسعه سبد محصولات خود در آمریکای لاتین قصد دارد یک پیکاپ کوچک را بر اساس رنو لوگان تولید و عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات تولید مجدد وانت ال ۹۰ در آمریکای لاتین آشنا می‌شویم.

عرضه ال ۹۰ وانت با برند نیسان در آمریکای لاتین 

ال 90 وانت

اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی در ابتدای سال ۲۰۲۳ اعلام کرد طرح عرضه یک پیکاپ کوچک را در دستور کار خود قرار داده که توسط رنو توسعه پیدا کرده و با برند نیسان عرضه خواهد شد. در همین راستا بخش آمریکای لاتین نیسان به‌تازگی اعلام کرد با استفاده از تخصص رنو در بخش پیکاپ کوچک قصد دارد سبد محصولات خود را توسعه دهد.

ال 90 وانتال 90 وانت

پیکاپ جدید رنو بر پایه رنو لوگان یا همان تندر ۹۰ که چند سال قبل توسط ایران خودرو تولید و به بازار ایران عرضه می‌شد، توسعه پیدا کرده و با نام نیسان روانه بازار آمریکای لاتین خواهد شد. این وانت در ایران به یک موتور ۱٫۶ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ مجهز بود که می‌توانست قدرتی برابر با ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن‌متر را تولید کند. طول بخش بار این وانت به ۱۸۰۰ میلی‌متر می‌رسید و می‌تواند ۸۰۰ کیلوگرم بار را حمل کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها