بهزاد فراهانی در حال خواندن نمایشنامه “بدخیم” است!

ژانویه 1, 2024 0 نظر 57

هفتمین نشست «صدای نمایش‌نامه‌نویس» با حضور و نمایشنامه‌خوانیِ بهزاد فراهانی توسط کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران برگزار می‌شود. در این نشست، نمایشنامه «بدخیم» نوشته‌ بهزاد فراهانی با حضور و نمایشنامه‌خوانی بهزاد فراهانی، ساعت ۱۸ روز یک‌شنبه ۱۷ دی‌ماه ۱۴۰۲، در تماشاخانه‌ استاد جوانمرد نمایشنامه‌خوانی می‌شود. این رویداد فرهنگی‌هنری شامل نمایشنامه‌خوانی و ضبط تصویری می‌شود.

در نشست‌های پیشین نیز، نمایشنامه‌های دیگری همچون «مجلس شبیه در ذکر مصائب استاد نوید ماکان و همسرش رُخشید فرزین» نوشته‌ استاد بهرام بیضایی و «هیچ‌کس به ما سلامی نکرد» نوشته‌ قطب‌الدین صادقی نیز خوانده شدند.

هفتمین نشست به دلیل تداخل با برگزاری جشنواره‌ تئاتر فجر، استثنائن در روز یکشنبه و تاریخ یادشده برگزار خواهد شد. شرکت و ورود در این برنامه‌ی نمایشنامه‌خوانی آزاد است، اما به دلیل ظرفیت محدود صندلی‌های سالن استاد جوانمرد، علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌بایستی با مراجعه به وب‌گاه تیوال بلیت‌های خود را از قبل رزرو کنند.

مکان برگزاری نشست تماشاخانه‌ استاد جوانمرد عمارت خانه‌ی‌ تئاتر، در خیابانِ استاد نجات‌اللهی، خیابانِ سمیه، پلاک ۲۶۰ است. سلسله‌ نشست‌ها به دبیری بهزاد صدیقی و توسط کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران در عمارت خانه‌ تئاتر برگزار می‌شود.

۹:۴۹هفتمین نشست «صدای نمایش‌نامه‌نویس» با حضور و نمایشنامه‌خوانیِ بهزاد فراهانی توسط کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران برگزار می‌شود.به گزارش رسیده، در هفتمین نشست «صدای نمایشنامه‌نویس»، دور جدید از سلسله‌ نشست‌های نمایشنامه‌خوانی این کانون، نمایشنامه‌ «بدخیم» نوشته‌ بهزاد فراهانی، با حضور و نمایشنامه‌خوانی بهزاد فراهانی، ساعت ۱۸ روز یک‌شنبه ۱۷ دی‌ماه ۱۴۰۲، در تماشاخانه‌ استاد جوانمرد نمایشنامه‌خوانی می‌شود.بر اساس این گزارش، در این رویداد فرهنگی‌هنری، نمایشنامه‌ها توسط خودِ نمایشنامه‌نویس یا مترجم نمایشنامه، نمایشنامه‌خوانی و ضبط تصویری می‌شود. در نشست‌های پیشین «صدای نمایش‌نامه‌نویس» نیز، نمایشنامه‌ها‌ی «مجلس شبیه در ذکر مصائب استاد نوید ماکان و همسرش رُخشید فرزین» نوشته‌ استاد بهرام بیضایی، «هیچ‌کس به ما سلامی نکرد» نوشته‌ قطب‌الدین صادقی، «معمار و امپراطور آشور» نوشته‌ی فرناندو آرابال، ترجمه‌ شهرام زرگر و رامین ناصرنصیر، «مَردخوار» نوشته‌ علی عابدی، «درماندن در وضعیت آخر» نوشته‌ شکوفه آروین و «تلفن همراهِ مردِ مُرده» نوشته‌ سارا رول، ترجمه‌ مازیار معاونی نمایشنامه‌خوانی شده بود.لازم به توضیح است از آن‌جا که سلسه‌ نشست‌های صدای نمایشنامه‌نویس در نخستین شنبه‌ هر ماه توسط کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران برگزار می‌شود، هفتمین نشست از این برنامه به دلیل تداخل با برگزاری جشنواره‌ تئاتر فجر، استثنائن در روز یکشنبه و تاریخ یادشده برگزار خواهد شد.گفتنی است شرکت و ورود در این برنامه‌ی نمایشنامه‌خوانی آزاد است، اما به دلیل ظرفیت محدود صندلی‌های سالن استاد جوانمرد، علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌بایستی با مراجعه به وب‌گاه تیوال بلیت‌های خود را از قبل رزرو کنند.تماشاخانه‌ استاد جوانمرد عمارت خانه‌ی‌ تئاتر، در خیابانِ استاد نجات‌اللهی، خیابانِ سمیه، پلاک ۲۶۰ واقع است.لازم به یادآوری است، سلسله‌ نشست‌های نمایشنامه‌خوانی«صدای نمایش‌نامه‌نویس» به دبیری بهزاد صدیقی و توسط کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران در عمارت خانه‌ تئاتر برگزار می‌شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها