بلیت‌های نمایش «توقف اتانازی» در حال فروش می‌باشند

مارس 28, 2024 0 نظر 18

پیش‌فروش بلیت نمایش «توقف اتانازی» با کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر در تالار چهارسو آغاز شده است. این نمایش در ایام روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر برگزار خواهد شد و از ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ در تالار برگزار خواهد شد. پیش‌فروش بلیت برای سه روز اول این اثر نمایشی آغاز شده و تعداد محدودی بلیت باقی مانده است.

در این اثر نمایشی که توسط محمدرضا عطایی‌فر نوشته و کارگردانی شده است، بازیگرانی از جمله یعقوب ‌صباحی، حسین ‌کشفی‌اصل، علی خازنی، سامان ‌تیرانداز و دیگران حضور دارند. این نمایش یک کمدی سیاه است که داستان زندگی پنج نفر با مرگ را به تصویر می‌کشد.

برای تهیه بلیت این نمایش، می‌توانید به سایت تیوال مراجعه کرده و بلیت خود را تهیه کنید. این نمایش به مناسبت روز‌های مهم هنرهای نمایشی برپا شده و انتظار می‌رود تماشاگران زیادی را جذب کند.

۱۰:۱۵‎پیش‌فروش بلیت نمایش «توقف اتانازی» به کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر همزمان با روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر آغاز شد.‎به گزارش رسیده، نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر از ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.‎پیش‌فروش بلیت سه روز اول این اثر نمایشی همزمان با روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر آغاز شد که تعداد محدودی از آن باقی مانده است.‎یعقوب ‌صباحی، حسین ‌کشفی‌اصل، علی خازنی، سامان ‌تیرانداز، آناهید ‌ادبی، علی حیدری، محمد ‌مغانی، محمدرضا معصومی، سارا ‌واحدنوعی، سهراب ‌گلدره، علیرضا ‌عرب، فاطمه ساکتی، پیام شیخ نوازجاهد، امیرحسین ‌امیری به‌عنوان بازیگرانی هستند که در این اثر نمایشی حضور دارند.‎«توقف اتانازی» یک کمدی سیاه است که زندگی پنج نفر با مرگ را در صحنه تئاتر به تصویر می‌کشد.‎برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها