سورپرایزی از سامسونگ: قیمت گوشی های گلکسی S24 اعلام شد!

دسامبر 28, 2023 0 نظر 55

قیمت گوشی های گلکسی S24 لو رفت؛ سامسونگ شما را سورپرایز می‌کند!

سامسونگ به تازگی قیمت گوشی های جدید خود از مدل گلکسی S24 را اعلام کرده است و این خبر برای علاقمندان به فناوری و گجت‌های الکترونیکی یک سورپرایز بزرگ محسوب می‌شود. با این اعلام قیمت، سامسونگ نشان داده که می‌خواهد به مشتریان خود ارزش و کیفیت بالایی را ارائه دهد و در مقایسه با دیگر رقبا، همچون آیفون و هوآوی، قیمت های قابل قبولی ارائه کرده است.

گوشی های گلکسی S24 با امکاناتی همچون دوربین عالی، باتری پرقدرت، طراحی زیبا و صفحه نمایش بزرگ، انتخاب بی نظیری برای کاربران امروزی محسوب می‌شود. به تازگی اعلام شده است که قیمت این گوشی‌ها از مدل‌های قبلی کمی بالاتر است، اما با توجه به امکانات و ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهند، این افزایش قیمت قابل قبول است. به نظر می‌رسد که سامسونگ با این قدم، قصد دارد تا اعتماد خریداران را جلب کرده و نشان دهد که آنها را همواره در نظر خواهد داشت.

گزارش جدیدی در آخرین روزهای سال ۲۰۲۳ منتشر شده که قیمت گوشی های گلکسی S24 برای بازار اروپا را فاش می‌کند. با دیدن این قیمت‌ها سورپرایز می‌شوید!

انتظار می‌رود سامسونگ اواخر دی ماه از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس ۲۴ خودش رونمایی کند و ما هیجان‌زده هستیم تا ببینیم آیا تمام داستان‌هایی که درباره آن‌ها شنیده‌ایم واقعیت دارد یا خیر. تا به امروز مشخصات فنی و تصاویر مختلفی از آن‌ها به بیرون درز کرده است، ولی هنوز قیمت‌شان فاش نشده است. خبر خوب اینکه گزارش جدیدی منتشر شده و ادعا می‌کند که به قیمت گوشی های گلکسی S24 سامسونگ دست پیدا کرده است. اما اگر انتظار قیمت بالاتری از آن‌ها داشتید، چند دقیقه دیگر سورپرایز خواهید شد.

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی و تصاویر دقیق سری گلکسی S24 سامسونگ به طور کامل لو رفت

قیمت گوشی های گلکسی S24

گزارشی که توسط GalaxyClub منتشر شده، نشان می‌دهد که قیمت دو مدل اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس نسبت به نسل قبلی کاهش پیدا کرده‌اند. با این حال قیمت گلکسی اس ۲۴ اولترا بیشتر خواهد بود.

قیمت گوشی های گلکسی S24

گلکسی اس ۲۴

  • نسخه ۱۲۸ گیگ: ۸۹۹ یورو
  • نسخه ۲۵۶ گیگ: ۹۵۹ یورو

گلکسی اس ۲۴ پلاس

  • نسخه ۲۵۶ گیگ: ۱،۱۴۹ یورو
  • نسخه ۵۱۲ گیگ: ۱،۲۶۹ یورو

گلکسی اس ۲۴ اولترا

  • نسخه ۲۵۶ گیگ: ۱،۴۴۹ یورو
  • نسخه ۵۱۲ گیگ: ۱،۵۶۹ یورو
  • نسخه ۱ ترابایت: ۱،۸۰۹ یورو

این‌ها قیمت اعلام شده سامسونگ برای فروش گوشی‌های پرچمدار جدیدش در قاره سبز است. گرچه با توجه به قوانین و سیستم مالیاتی متفاوت هر کشور،‌ قیمت نهایی می‌تواند متفاوت باشد.

اما نکته جالب توجه اینکه برخلاف شایعاتی که شنیده بودیم، دو نسخه معمولی و پلاس از نسل قبلی حتی ارزان‌تر هم شده‌اند. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی اس ۲۳ با قیمت ۹۴۹ یورو و نسخه پلاس آن با همین حافظه ۱،۱۹۹ یورو قیمت داشتند. این درحالیست که نسل جدید اولی به ۸۹۹ یورو و دومی به ۱،۱۴۹ یورو کاهش پیدا کرده است. اما جالب اینجاست که اس ۲۴ پلاس به‌صورت پیش‌فرض یک رم ۱۲ گیگابایتی دارد و با وجود آن سامسونگ قیمتش را نسبت به نسل قبلی کاهش داده است. این درحالیست که قیمت گلکسی اس ۲۴ اولترا کمی نسبت به نسل قبلی افزایش پیدا خواهد کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها