کارگردان ایرانی تصمیم به ساخت فیلمی درباره زندگی ترامپ گرفته است؟

مارس 18, 2024 0 نظر 37

با پایان مراحل فیلمبرداری «کارآموز»، جدیدترین اثر علی عباسی، کارگردان ایرانی، پرسش‌هایی را برای حضور در جشنواره کن ۲۰۲۴ به وجود آورده است. این فیلمساز پیش از این با فیلم‌های «مرز» و «عنکبوت مقدس» در جشنواره کن خوش درخشیده بود و این بار با فیلمی درباره دوران جوانی دونالد ترامپ و گسترش امپراتوری‌اش در صنعت ساختمان‌سازی به مسابقه خواهد پرداخت.

فیلم «کارآموز» که بازیگرانی معروف مانند سباستین استن و ماریا باکالوا را دارد، بر اساس داستان زندگی ترامپ در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ ساخته شده است. با توجه به بحث‌های پیش رو انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و رقابت بین دونالد ترامپ و جو بایدن، این فیلم می‌تواند مورد توجه و بحث رسانه‌ها قرار گیرد.

همچنین، حضور «کارآموز» در جشنواره کن ۷۷ نیز با توجه به موضوع جنجالی و جذاب فیلم، بسیار احتمال‌ساز به نظر می‌رسد. تا به امروز، واکنشی از دونالد ترامپ درباره این فیلم منتشر نشده است و انتظار می‌رود که این اثر بازخورد‌های قابل توجهی از جانب تماشاگران و منتقدان دریافت کند.

۱۸:۴۲فانشو: با پایان یافتن مراحل فیلمبرداری «کارآموز» جدیدترین کار علی عباسی کارگردان ایرانی این پرسش مطرح شده است که آیا این فیلمساز با فیلم امریکایی «کارآموز» به جشنواره کن ۲۰۲۴ خواهد رفت؟بر اساس اخبار تلویزیون کانال یک فرانسه، کارگردان دانمارکی ایرانی تبار، علی عباسی که پیش از این دوبار در جشنواره کن با فیلم‌های «مرز» برنده جایزه بزرگ نوعی نگاه و «عنکبوت مقدس»، در بخش مسابقه ۲۰۲۲ خوش درخشیده بود، شانس بالایی برای حضور در مسابقه جشنواره کن ۲۰۲۴ خواهد داشت.فیلم جدید این کارگردان مربوط به دوران جوانی دونالد ترامپ رییس جمهور قبلی (و شاید آینده امریکا) است که تمام مراحل ساخت آن به پایان رسیده است.داستان این فیلم که مربوط به دهه هفتاد و هشتاد دوره جوانی دونالد ترامپ است زمانی را به تصویر کشیده که این چهره جنجالی با همکاری وکیل خود «روی کوهن» در حال گسترش امپراتوری‌اش در صنعت ساختمان‌سازی بوده. در ضمن وکیل او نیز در رابطه با شبکه ‌مافیای نیویورک همکاری می‌کرده است!آخرین مراحل ساخت فیلم «کارآموز» به پایان رسیده و کارگردانش را برای جشنواره کن ۲۰۲۴ آماده می‌کند.نقش جوانی دونالد ترامپ سباستین استن بازیگر ۴۱ ساله که اصلیت رومانیایی دارد بازی کرده. او پیش از این با بازی در فیلم‌های مارول، شهرت بسیاری به دست آورده است.نقش همسر دونالد ترامپ در آن سال‌ها را ماریا باکالوا بازی کرده است. علی عباسی که امروزه به عنوان کارگردان ایرانی‌تبار دانمارکی در دنیا شناخته می‌شود، سال گذشته فیلم دیگری در امریکا ساخت که مربوط به یکی از اپیزودهای سریال «آخرین بین ما» بود که از یکی از پلتفرم‌های آمریکایی پخش شد.در مورد «کارآموز» ذکر این نکته ضرورتی‌ست که این فیلم با توجه به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو آمریکا در ماه نوامبر و رقابت شدیدی که از هم اکنون میان دونالد ترامپ و جو بایدن وجود دارد از آثار بحث‌انگیز خواهد بود.فیلم جدید علی عباسی همچنین می‌تواند بسیار مورد بحث و توجه رسانه‌ها قرار گیرد.با توجه به انتشار خبر ساخته شدن این فیلم در رسانه‌های انگلیسی‌زبان، تا به امروز دونالد ترامپ واکنشی نسبت به ساخته شدن «کارآموز» نشان نداده است.با توجه به موضوع جنجالی فیلم، کارشناسان شانس حضور «کارآموز» در جشنواره کن ۷۷ را بسیار بالا می‌بینند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها