شگفت‌انگیز! عملکرد محافظ صفحه نمایش گلکسی S24 را ببینید

ژانویه 26, 2024 0 نظر 24

عملکرد خیره کننده محافظ صفحه نمایش گلکسی S24 را تماشا کنید

گوشی های هوشمند گالاکسی S24 از جمله جدیدترین محصولات شرکت سامسونگ هستند که با ویژگی های برتر و عملکرد قدرتمند خود، هر ساله باعث توجه بسیاری از کاربران می‌شوند. یکی از جنبه‌های مهم این گوشی های هوشمند، صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت آن‌هاست. اما برای حفاظت از این صفحه نمایش‌های حساس و گران قیمت، محافظ های مختلفی تولید می‌شود که وظیفه حفاظت از صفحه نمایش گوشی را بر عهده دارند.

حال اگر نمی‌خواهید از کیفیت و وضوح صفحه نمایش گوشیتان کم کنید، حتما باید یک محافظ با کیفیت و عملکرد برتر استفاده کنید. در ویدیویی که به نمایش درآمده، عملکرد خیره کننده یک محافظ صفحه نمایش بر روی گالاکسی S24 را مشاهده خواهید کرد. این محافظ ها علاوه بر حفاظت از صفحه نمایش، از تمیزی و درخشش صفحه نمایش گوشی نیز مراقبت می‌کنند و تجربه استفاده از گوشی را برای شما بهتر و لذت بخش تر می‌کنند. بنابراین اگر به دنبال یک محافظ با عملکرد خیره کننده برای گالاکسی S24 هستید، حتما این ویدیو را تماشا کنید.

صفحه نمایش گلکسی S24 سامسونگ با محافظ جدید مقاومت فوق‌العاده بالایی پیدا کرده. در ادامه ویدیو تست خراش نمایشگر گوشی Galaxy S24 را مشاهده کنید.

سامسونگ با معرفی گلکسی S24 استاندارد و پلاس و همچنین گلکسی S24 اولترا در جریان رویداد آنپکد بالاخره به انتظار طرفداران پایان دارد و این روزها بحث درباره این سری، خصوصاً نسخه اولترا آن داغ است. نسخه اولترا پرچمدار سامسونگ علاوه بر ویژگی‌هایی مثل چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و بدنه تیتانیومی، محافظ صفحه نمایش «گوریلا گلس آرمور» (Gorilla Glass Armor) از شرکت «کورنینگ» (Corning) دارد. این در حالی است که سال قبل برای نمایشگر این نسخه گوریلا گلس ویکتوس ۲ در نظر گرفته شده بود. حالا اگر درباره عملکرد این محافظ کنجکاوید، ویدیو تست خراش اس ۲۴ این را به خوبی نشان می‌دهد.

تست خراش محافظ صفحه نمایش گلکسی S24 

پیش از این دیده شده که گوریلا گلس آرمور S24 اولترا داوم بیشتری نسبت به محافظ قبلی دارد و در کاهش انعکاس بهتر از آن عمل می‌کند؛ برای مقایسه این دو کافی است نگاهی دوباره به تست مقاومت گلکسی S23 اولترا داشت. در ویدیو جدید منتشر شده توسط کانال یوتیوب PBKreviews تست خراش محافظ صفحه نمایش گلکسی S24 اولترا را می‌توان دید. در این ویدیو مقاومت صفحه نمایش این گوشی در برابر خراش بر اساس مقیاس Mohs مختلف سنجیده می‌شود.

مقیاس Mohs سطوح مختلفی دارد که اکثر گوشی‌های پرچمدار در سطح ۶ آن خراش برمی‌دارند و در سطح ۷ خطوط عمیق‌تر روی آن‌ها نمایان می‌شود. با این حال، گلکسی اس ۲۴ اولترا به‌لطف محافظ صفحه نمایش خود سخت‌تر خراش بر می‌دارد و تازه در سطح ۷ است که می‌توان نشانه‌های خراش روی آن مشاهده کرد. همان‌طور که در ویدیو هم می‌بینید، خطوط ایجاد شده روی نمایشگر پرچمدار سامسونگ در هفتمین سطح خیلی جزئی‌اند؛ موضوعی که نشان از افزایش مقاومت صفحه نمایش این گوشی نسبت به اس ۲۳ اولترا با گوریلا گلس ویکتوس ۲ دارد.

محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس آرمور نه تنها برای گلکسی S24 اولترا، بلکه برای دو نسخه دیگر این سری گوشی پرچمدار هم ارائه می‌شود. این یعنی صرف نظر از نسخه، خریداران پرچمدار جدید سامسونگ نیازی به نگرانی بابت آسیب به نمایشگر گوشی خود نخواهند داشت؛ البته اگر در طول زمان به درستی از آن نگهداری کنند. در نهایت، شما کاربران گجت نیوز می‌توانید نظر خود درباره تست خراش Galaxy S24 را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها