چرا باید کسب و کارها به بیلبوردهای سه بعدی سرمایه گذاری کنند؟

ژانویه 24, 2024 0 نظر 28

سرمایه گذاری در بیلبوردهای سه بعدی برای کسب و کارها یک راه بسیار موثر برای جلب توجه و تبلیغ محصولات یا خدماتشان است. این روش ارتباط بصری قوی را با مشتریان به ارمغان می آورد و می تواند باعث افزایش فروش و شناخت برند شود.

یکی از دلایل اصلی که کسب و کارها باید روی بیلبوردهای سه بعدی سرمایه گذاری کنند، بهبود قابلیت دیده شدن و یادآوری برند است. بیلبوردهای سه بعدی به دلیل ابعاد بزرگ و طراحی های جذاب، می توانند محصول یا خدمت را به یاد مشتریان بیاورند و آنها را به خرید و استفاده از آن ترغیب کنند.

علاوه بر این، بیلبوردهای سه بعدی می توانند به عنوان یک ابزار ارتباطی قوی برای رسیدن به مخاطبان مورد استفاده قرار گیرند. با قرار گرفتن در مکان های پرتردد و چششویر، این بیلبوردها می توانند برای مخاطبان اطلاعات مهم و جذاب را به نمایش بگذارند، از آن استفاده کنند و حتی با آنها تعامل داشته باشند.

بنابراین، سرمایه گذاری در بیلبوردهای سه بعدی می تواند برای کسب و کارها به عنوان یک راهکار موثر واقعی برای افزایش شناخت برند و افزایش فروش محصولات و خدماتشان عمل کند.

از قدرت ابزارهای جدید حوزه تبلیغات، برای بازاریابی استفاده کنید. ابرقدرت‌های امروزی در حیطه تبلیغات، پا را فراتر از نمایش عکس و تصویر گذاشته‌اند. بلیبورد‌های دیجیتال با نمایش تصویری سه بعدی، تبلیغاتی ماندگار در ذهن مخاطب ایجاد می‌کنند. مزایای تبلیغات سه بعدی تنها به این ختم نمی‌شود.

خرید بیلبورد دیجیتال راهی مطمئن و سودآور به‌عنوان سرمایه گذاری بلندمدت است. در این مقاله قصد داریم شما را با تلویزیون شهری سه بعدی متحرک و مزایای آن برای کسب و کار‌ها آشنا می‌کنیم.

تلویزیون شهری سه بعدی

تا به کی دنبال راهکار‌های سنتی و تکراری برای تبلیغات هستید؟ تبلیغاتی که صرفا هزینه را هدر می‌کنند و بازدهی خوبی با خود به همراه ندارند. از این روش‌ها گذر کنید و پا به دنیای تبلیغات سه بعدی بگذارید. تصاویر سه بعدی به صورت طولانی‌مدت در ذهن افراد باقی می‌مانند و تاثیرگذاری بیشتری دارند. ظهور بیلبورد‌ سه بعدی انقلابی در صنعت تبلیغات و بازاریابی به وجود آورده است. 

تلفیقی از فناوری‌های نوین و خلاقیت سبب شده که این تابلو ای ای دی سه بعدی مخاطبان را به خود جذب کند و تاثیری ماندگار بر ذهن افراد بگذارد. این رسانه تبلیغاتی پیشرفته با کمک جلوه‌های بصری و هنر تجربه‌ای متفاوت برای مخاطبان ایجاد می‌کند. در این نمایشگر‌ها تصاویر سه بعدی جای عکس و نوشته‌های ثابت را گرفته‌اند. تبلیغات سه بعدی به‌صورت هوشمندانه با حرکت مخاطبان هماهنگ می‌شود.

این محتوای پویا در نهایت تعامل بیشتر مخاطبان را به همراه دارد. تصاویر سه بعدی جلوه‌ای خاص و متفاوت به برند و لوگو می‌بخشند و تصویری ماندگار در ذهن افراد به یادگار می‌گذارند.

مزایای تابلو سه بعدی متحرک برای سرمایه گذاری

داشتن استراتژی برای تبلیغ و بازاریابی عضوی جدانشدنی برای رسیدن به موفقیت کسب و کار‌ها است. این موضوع با رقابت شدیدی که بین برندهای مختلف در یک حوزه کاری وجود دارد؛ به وضوح خود را نشان می‌دهد. یکی از راهکارهایی که می‌توان رقبا را به سادگی پشت سر گذاشت؛ مربوط به استفاده از نمایشگر سه بعدی تبلیغاتی می‌شود. خرید بیلبورد سه بعدی تنها تضمین کننده موفقیت کسب و کار در بازاریابی نیست؛ بلکه راهی برای سرمایه‌گذاری است. از جمله مزایای سرمایه گذاری کسب و کارها در بیلبورد‌های سه بعدی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توجه بیشتر به برند

هدف نهایی هر کسب و کاری از تبلیغات در نهایت دیده شدن بیشتر و جلب نظر مخاطبان است. تلویزیون شهری سه بعدی گزینه‌ای عالی برای دستیابی به این هدف به حساب می‌آید. طراح‌های جذاب و چشم نواز این ال ای دی سه بعدی در میان سایر تبلیغات تمایز خود را به خوبی نمایان می‌کند. در بین چندین تبلیغ در سطح شهر، توجه افراد به محتوای پویا و تصاویر سه بعدی جلب می‌شود. 

جذابیت این محتوا به قدری است که افراد را ملزم می‌کند تا به انتها آن را تماشا کنند. شما با دانلود فیلم سه بعدی برای این نمایشگرها دیگر نیازی به کنار هم قرار دادن کلمات و درست کردن متن تبلیغی ندارید. تصاویر سه بعدی جایگاه تمامی روش‌های مرسوم گذشته را به خوبی در ذهن مخاطبان پر می‌کنند.

  • تصویر سازی پیشرفته

ضرب‌المثل شنیدن کی بود مانند دیدن به خوبی لزوم وجود تبلیغات نمایشی و در هم آمیختن حس بینایی را نشان می‌دهد. تلفیق چند حس با هم در نهایت می‌تواند تصویری عمیق تر در ذهن افراد ایجاد کند. تعامل افراد در مواجهه با تصاویر سه بعدی که به‌طور هوشمندانه پویایی خود را نشان می‌دهد؛ بیشتر است. 

نمایشگر سه بعدی تبلیغاتی نیز با فناوری نوینی که در ساختار خود دارد؛ تصویری به‌یادماندنی در ذهن افراد ثبت می‌کند. این موضوع سبب می‌شود که افراد دیگر مثل یک تبلیغ ساده، به سرعت از کنار آن عبور نکنند. محتوای پویای این تبلیغ سه بعدی در ایران، به‌طور بلندمدت در یاد می‌ماند.

بیلبوردهای سه بعدی

  • نمایش چندین تبلیغ به طور همزمان

در تبلیغ با بیلبورد‌های سه بعدی محدودیتی از نظر تعداد تبلیغ وجود ندارد. به‌طور همزمان می‌توان چندین محصول خود را تبلیغ کرد. در این نمایشگر‌ها تلفیق از هنر و فناوری به کمک کسب و کارها می‌آید تا تاثیر بیشتری بر روی ذهن مخاطبان بگذارند. 

با خرید بیلبورد سه بعدی در واقع به تریبونی نامحدود برای تبلیغات دسترسی دارید. برای تغییر و به‌روزرسانی در این نمایشگر‌ها نیازی به هزینه دوباره نیست. به‌راحتی و در عرض چند ثانیه محتوای پویای این تابلو تبلیغاتی سه بعدی با نمونه جدید به‌روزرسانی می‌شود. این موضوع هزینه و دردسرهای مربوط به چاپ و پخش مجدد تبلیغات به‌صورت دستی را کاهش می‌دهد.

  • اندازه گیری بازده تبلیغ

در مورد تبلیغات در نظر گرفتن بازده به منظور ادامه آن راهکار و یا تغییر آن، موضوع قابل تاملی است. اثر بخشی بیلبورد  سه بعدی به‌راحتی امکان تحلیل و بررسی دارد. شما از همان آغاز کار نیز می‌توانید زمان برگشت سرمایه و رسیدن به سوددهی را تخمین بزنید. این کار کمک می‌کند که شما بتوانید برای رشد کسب و کار خود تصمیماتی آگاهانه بگیرید. شما در نهایت می‌توانید از استراتژی بازاریابی بهینه و کاربردی خود بهره ببرید.

  • همسو شدن با پیشرفت‌های جهانی

برای کسب موفقیت در جهان امروزی، نباید از پیشرفت‌های تکنولوژی روز جهان عقب ماند. با نگاهی ساده به گذر زمان و شواهد موجود، به‌وضوح می‌توان فهمید که بیلبورد سه بعدی آینده تبلیغات را شکل می‌دهد. این نمایشگر‌ها با مزایای بی‌شماری که در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می‌دهند؛ محبوبیت زیادی به‌دست آورده‌اند. با گذر زمان این محبوبیت در تمامی حوزه‌ها رخنه می‌کند و شاهد استفاده از آن‌ها در تبلیغات مختلف خواهیم بود. 

سرمایه‌گذاری بر روی تابلو ای ای دی سه بعدی در واقع نگاهی دور اندیشانه به آینده است. این موضوع نگرانی‌ها بابت بازگشت سرمایه و یا افت ارزش بعد از خرید را نیز از بین می‌برد. شاید در نگاه اول این نوع تبلیغ در مقایسه با سایر راه‌ها گران‌تر باشد. بیلبورد سه بعدی یک سرمایه گذاری بلندمدت است که با کارایی بی‌نظیر خود، در درازمدت بازاریابی با راندمان بیشتر را به ارمغان می‌آورد.

بیلبوردهای سه بعدیبیلبوردهای سه بعدی

مرجع معتبر خرید بیلبورد سه بعدی در ایران کجاست؟

بیلبورد سه بعدی در ایران  آینده بازاریابی را با خود به همراه دارد. ساخت بیلبورد سه بعدی امروزه توسط برندهای داخلی نیز صورت می‌گیرد. دیاکو مجموعه نام آشنا در داخل کشور است که در حوزه نمایشگرهای led از جمله نمایشگرهای و تلویزیون‌های شهری فعالیت دارد. این مجموعه اولین بیلبورد سه بعدی در ایران را در نمایشگاه تبلیغات ۱۴۰۱ رونمایی کردند و بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت. دیاکو با سابقه بیش از یک دهه در این زمینه، تیمی متشکل از متخصصین جوان و خوش ذوق را کنار هم گرد آورده است. 

این مجموعه با استفاده از بهترین قطعات نمایشگرهای LED ساخت بیلبورد سه بعدی را انجام می‌دهد. کنار هم قرار گرفتن کیفیت قطعات اولیه و دانش به‌روز نقطه عطف تولیدات این مجموعه به‌شمار می‌رود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت بیلبورد سه بعدی و شرایط خرید و اجاره آن، به وب سایت دیاکو مراجعه کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها