قیمت لوکس و ارزاننشین فیدلیتی پرستیژ نهایتاً فاش شد

ژانویه 13, 2024 0 نظر 32

قیمت فیدلیتی پرستیژ یکی از مواردی است که همیشه مورد توجه مصرف کنندگان و فعالان بازار است. از یک سو، این قیمت نشان دهنده ارزش و کیفیت محصول یا خدمات مورد نظر است و از سوی دیگر، ممکن است برخی از افراد ناخشنود با قیمتهای بالا یا پایین باشند. اخیراً، قیمت فیدلیتی پرستیژ برای محصولات مشخصی مانند لوازم الکترونیکی، مد و لوازم خانگی به چشم می خورد. این قیمت ها می توانند به عنوان عاملی برای تصمیم گیری در خرید محصولات مورد بررسی قرار گیرند و بسیاری از افراد تصمیم گیری خود را بر اساس این موضوعات انجام می دهند.

اهمیت قیمت فیدلیتی پرستیژ در محصولات مختلف نیز می تواند مورد توجه قرار گیرد. برای برخی افراد، قیمت بالا نشان دهنده کیفیت بالا و برند پرطرفدار است در حالیکه برای دیگران، قیمت مناسب و به اندازه متناسب با کیفیت، اهمیت بیشتری دارد. بنابراین، تعیین قیمت فیدلیتی پرستیژ یکی از مواردی است که باید با دقت و به دقت انجام شود تا تأثیر منفی بر فروش و رضایت مشتریان به وجود نیاید.

قیمت فیدلیتی پرستیژ سرانجام مشخص شد. بهمن موتور قیمت شاسی بلند چینی Fidelity Prestige را ویژه دی ۱۴۰۲ اعلام کرد.

شرکت بهمن موتور قیمت نهایی فیدلیتی پرستیژ را طی ارسال دعوتنامه تسویه حساب به مشتریانی که برای خرید این خودرو ثبت نام کرده بودند، اعلام کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری نسخه پرستیژ شاسی بلند Fidelity آشنا می‌شویم.

قیمت فیدلیتی پرستیژ در دی ۱۴۰۲

شرکت بهمن موتور با ارسال دعوتنامه تسویه حساب به مشتریان، قیمت نسخه پرستیژ فیدلیتی را ۱ میلیارد و ۵۴۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در نظر گرفت.

مشخصات فنی

قیمت فیدلیتی پرستیژ

گفتنی است فیدلیتی پرستیژ به جای موتور ۱٫۵ لیتری توربو قبلی اکنون از پیشرانه ۱٫۶ لیتری توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ اکنون از چراغ‌های جلو باریک‌تر و جلوپنچره بزرگ با نوارهای افقی کرومی بهره می‌برد که ترکیب آنها باعث ایجادی نمای جدیدی در این شاسی بلند مونتاژی شده است. همچنین طراحان در نمای عقب نیز طرح چراغ‌ها را تغییر دادند. ضمن اینکه خروجی‌های اگزوز دوگانه با طرح دایره‌ای شکل در دو طرف سپر عقب نیز به چشم می‌خورند.

طول بدنه فیدلیتی پرستیژ به ۴۷۴۹ میلی‌متر رسیده که نشان می‌دهد نسب به مدل قبلی خود حدود ۳ سانتی‌متر کشیده‌تر شده است. البته همانند مدل قبلی عرض آن ۱٫۹ متر، ارتفاع آن ۱٫۷۲ متر و فاصله محوری آن ۲٫۷۲ متر است.

همچنین بخوانید:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها