قیمت جدید و جذاب پیکاپ رپچر برای واردات به بازار ایران افشا شد

مارس 27, 2024 0 نظر 20

قیمت پایه پیکاپ رپچر برای عرضه در بازار ایران اعلام شد

شرکت ایران خودرو به تازگی قیمت پایه پیکاپ رپچر را برای ورود به بازار ایران اعلام کرده است. این خودروی محبوب و مورد علاقه طرفداران و هواداران خودروهای اس او وی با قیمت مناسب و جذابی وارد بازار ایران خواهد شد.

با اعلام قیمت پایه پیکاپ رپچر، انتظار می‌رود که بازار خودرو در ایران از رونق بیشتری برخوردار شود و مشتریان به خرید این خودرو جذاب و عملی تراجع پیدا کنند. با قدرت موتوری بالا و طراحی شیک و جذاب، پیکاپ رپچر یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال خودرویی سبک و کارآمد برای استفاده روزمره هستند.

اگر به دنبال خرید یک خودروی پیشرانه از نوع پیکاپ هستید، حتماً این خودرو را در نظر بگیرید. همچنین با اعلام قیمت پایه این خودرو، شما می‌توانید به راحتی بودجه خود را برای این خرید محاسبه کرده و اقدام به خرید این خودرو شیک و مدرن نمایید.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۰قیمت پایه پیکاپ رپچر خودروسازان راین برای عرضه در بازار ایران اعلام شد. در ادامه با جزئیات قیمت‌گذاری پیکاپ Rapture آشنا می‌شویم.قیمت پایه پیکاپ رپچر K105 GT دنده ای توسط سازمان امور مالیاتی کشور برای عرضه در بازار ایران اعلام شد. شرکت خودروسازان راین عرضه پیکاپ رپچر را در دستور کار خود قرار اده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری، مشخصات فنی و سطح امکانات پیکاپ راین Rapture آشنا خواهیم شد.اعلام قیمت پایه پیکاپ رپچرطبق لیستی که سازمان امور مالیاتی کشور منتشر کرده، قیمت پایه پیکاپ دو کابین رپچر K105 GT دنده ای ۱ میلیارد و ۸۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. از این رو پیکاپ رپچر خودروسازان راین از پیکاپ زامیاد زاگرس گران‌تر و از پیکاپ کلوت مکث موتور ارزان‌تر خواهد بود.مشخصات فنی و امکانات پیکاپ Raptureپیکاپ رپچر خودروسازان راین به یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ مجهز خواهد بود که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. این پیکاپ دارای ۵۵۶۰ میلی‌متر طول، ۱۹۴۰ میلی‌متر عرض، ۱۸۶۰ میلی متر ارتفاع و ۳۵۰۰ میلی‌متر فاصله محوری است.از مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی این پیکاپ جدید بازار ایران می‌توان به ایموبیلایزر، ترمزهای ABS و  EBD، چهار چرخ محرک، تریم چرمی صندلی‌ها، سیستم تهویه مطبوع الکتریکی، چراغ‌های روز، رول بار، سنسور نور، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، سیستم کروز کنترل، ۲ کیسه هوای ایمنی، مانیتور لمسی همراه با دوربین دنده عقب، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای و سامانه کنترل پایداری (ESP) اشاره کرد. بیشتر بخوانید: شاسی بلند چینی Kawei W1 در حال تست فنی در خیابان های ایران + مشخصات فنی و امکانات فولکس واگن ID4 چینی به ایران آمد + عکس، مشخصات فنی و امکانات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها