فروش ویژه پراید وانت ۱۵۱ – اسفند ۱۴۰۲

فوریه 19, 2024 0 نظر 28

شرایط فروش پراید وانت ۱۵۱ – اسفند ۱۴۰۲

پراید وانت ۱۵۱ یکی از خودروهای باربری محبوب در بازار ایران است که توسط برند ایران‌خودرو تولید می‌شود. این خودرو با قابلیت حمل بار و وسایل صنعتی، از محبوبیت بسیاری برخوردار است و به عنوان یکی از گزینه‌های اقتصادی در دسته بندی خودروهای باربری مطرح است. در این متن به برخی از شرایط فروش مربوط به مدل ۱۵۱ این خودرو در ماه اسفند سال ۱۴۰۲ اشاره خواهیم کرد.

در حال حاضر، شرایط فروش پراید وانت ۱۵۱ بسیار منعطف و جذاب است. تعدادی از نمایندگی‌ها و فروشندگان به مناسبت پایان سال تخفیفات ویژه‌ای را برای این محصول اعمال کرده‌اند. همچنین، مدل ۱۴۰۲ این خودرو با برخی امکانات بهبود یافته و قابلیت‌های جدیدی را فراهم کرده است که باعث افزایش جذابیت و تقاضا برای خرید آن شده است.

از این رو، اگر شما نیز به دنبال خرید یک خودروی باربری با قیمت مناسب و شرایط فروش دل‌انگیز هستید، بهتر است از این فرصت استفاده کنید و با مشاوره از نمایندگی‌ها و فروشندگان معتبر، خودروی مورد نظر خود را به شرایط اقساطی یا نقدی خریداری نمایید.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱شرایط فروش پراید وانت ۱۵۱ ویژه اعیاد شعبانیه در اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد. سایپا وانت پراید ۱۵۱ را به‌شکل فروش فوری و پیش فروش در اسفند ماه به بازار عرضه می‌کند.گروه خودروسازی سایپا در این طرح از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ خودرو وانت سایپا ۱۵۱ را به‌شکل پیش فروش و فروش فوری از طریق سایت اینترنتی خود تا زمان تکمیل ظرفیت به مشتریان عرضه می‌کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با شرایط فروش این محصول سایپا آشنا خواهیم شد.شرایط فروش پراید وانت ۱۵۱ در اسفند ماهدر طرح فروش فوق العاده، سایپا SE 151 تیپ DA با قیمت ۲۵۶ میلیون و ۳۴ هزار تومان در رنگ سفید با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه به مشتریان عرضه می‌شوددر طرح پیش فروش نیز سایپا ‌SE151 با کفی اتاق بار تیپ DA با پیش پرداخت ۱۲۹ میلیون و ۵۱۷ هزار تومان و سایپا SE151 تیپ DA با پیش پرداخت ۱۲۸ میلیون و ۱۷ هزار تومان با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۳ به فروش می‌رسد. همچنین قیمت خودرو نیز همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود. بیشتر بخوانید: تولید پیکاپ چانگان هانتر پلاس رسما توسط سایپا تایید شد چانگان CS55 پلاس با این مشخصات فنی و امکانات به دست خریداران در ایران می‌رسد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها