فروش ویژه پیکاپ آمیکو آسنا دنده دستی توربو در سال ۱۴۰۲

مارس 13, 2024 0 نظر 16

آخرین فرصت برای خرید پیکاپ آمیکو آسنا دنده دستی توربو در سال ۱۴۰۲ را از دست ندهید. این خودرو با طراحی جذاب و قدرتمندی که دارای موتور توربو با دنده دستی است، یک گزینه عالی برای علاقمندان به ماشین‌های خودرویی است. با داشتن این پیکاپ، شما به راحتی می‌توانید بارهای سنگین را جابجا کرده و از رانندگی لذت ببرید.

همچنین، این خودرو دارای تجهیزات ایمنی مدرنی مانند سیستم‌های ضد قفل و کنترل پایداری است که امنیت شما را در جاده تضمین می‌کند. با شرایط ویژه فروشی که در این زمان ارائه می‌شود، از قیمت مناسب و شرایط پرداخت اقساطی نیز بهره‌مند شوید.

پس اگر به دنبال یک خودروی کارآمد و سبک هستید که با آن می‌توانید مسافرت‌های لذت‌بخشی داشته باشید، این فرصت را از دست ندهید و پیکاپ آمیکو آسنا دنده دستی توربو را بخرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این خودرو، با مراجعه به نمایندگان رسمی آمیکو در ارتباط باشید.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۰شرایط فروش پیکاپ آمیکو آسنا دنده دستی توربو در اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد. در این طرح آسنا ۲۴۴M در مدل ۱۴۰۳ به فروش می‌رسد.گروه صنعتی آمیکو از روز سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ پیکاپ آسنا توربو دنده ای را در مدل ۱۴۰۳ به متقاضیان عرضه کرده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش این خودرو آشنا خواهیم شد.شرایط فروش پیکاپ آمیکو آسنا دنده دستی توربودر این طرح، پیکاپ آمیکو آسنا ۲۴۴m با قیمت ۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان در مدل ۱۴۰۳ به فروش می‌رسد. موعد تحویل این خودرو نیز ۶۰ روز کاری خواهد بود. آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: پیکاپ وانت شرایط فروش خودرو ۱۴۰۲-۱۲-۲۳

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها