ورود غول‌های خاکی چینی به خیابان‌های ایران

مارس 25, 2024 0 نظر 21

سیل اتوبوس‌های چینی به خیابان‌های ایران

اتوبوس‌های چینی نقش به‌سزایی در ترافیک شهری ایران ایفا کرده و باعث ارتقای سطح راحتی مسافران شده‌اند. این اتوبوس‌ها با طراحی مدرن، فناوری پیشرفته و استفاده از سوخت‌های پاک به عنوان یک جایگزین سبز برای وسایل نقلیه‌ی قدیمی، محبوبیت خود را در ایران بیشتر کرده‌اند. این اتوبوس‌ها با ظاهری جذاب و کارآمد، توانسته‌اند تا حد زیادی مشکلات ترافیکی شهرها را کاهش دهند و به مردم این امکان را بدهند که به راحتی و بدون نگرانی از آلودگی هوا به مقصد خود بروند.

اتوبوس‌های چینی با ویژگی‌های مثل سرعت، امنیت و پایداری، به یکی از گزینه‌های اصلی مردم برای حمل و نقل عمومی تبدیل شده‌اند. این وسایل نقلیه از لحاظ هزینه‌، قابلیت استفاده و کیفیت بهتری نسبت به اتوبوس‌های دیگر دارند و به همین جهت، بسیاری از شهروندان ایران ترجیح می‌دهند از این اتوبوس‌ها برای رفت و آمد خود استفاده کنند. به طور کلی، سیل اتوبوس‌های چینی به خیابان‌های ایران یک بهبود بزرگ در زمینه حمل و نقل عمومی محسوب می‌شود و از طرفی به توسعه نظام حمل و نقل در این کشور کمک شایانی می‌کند.

ارسال شده توسط: معین کریمی ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۰۳به‌زودی شاهد ورود انبوه اتوبوس های جدید چینی به خیابان‌های ایران خواهیم بود که می‌تواند کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی را ارتقا دهد.به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی، تا پایان سال ۱۴۰۳ شاهد ورود انبوه اتوبوس های جدید چینی به ناوگان پایتخت خواهیم بود. این امر، نوسازی و ارتقای کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی را به‌دنبال خواهد داشت.مهدی علیزاده در تشریح این خبر گفت:قراردادهای متعددی برای خرید اتوبوس‌های جدید با شرکت‌های داخلی و خارجی منعقد شده است و این اتوبوس‌ها به مرور زمان وارد ناوگان اتوبوسرانی تهران می‌شوند.وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای استفاده سریع از اتوبوس‌های جدید، خاطرنشان کرد: به محض ورود اتوبوس‌ها و تامین رانندگان مورد نیاز، آنها در خطوط مختلف به کارگیری خواهند شد. علیزاده به فعال شدن ۱۱۰ دستگاه اتوبوس جدید در خطوط غرب تهران اشاره کرد و گفت: این اقدام در راستای افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان در این مناطق انجام شده است و در آینده نیز شاهد نوسازی و تقویت ناوگان اتوبوسرانی در سایر مناطق تهران خواهیم بود.اتوبوس های چینی، خیابان‌های تهران را نونوار می‌کنندمدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با تاکید بر تعهدات شرکت‌های چینی برای تحویل اتوبوس‌های جدید، گفت: طبق قرارداد، حداکثر ظرف ۶ ماه آینده ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس از چین وارد ناوگان اتوبوسرانی تهران خواهد شد.وی با بیان اینکه تا پایان سال ۱۴۰۳ شاهد تحول چششویری در ناوگان اتوبوسرانی تهران خواهیم بود، افزود: با ورود اتوبوس‌های جدید، کمبود اتوبوس در سطح شهر به طور محسوسی برطرف خواهد شد و شاهد ارتقای کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی برای شهروندان خواهیم بود.علاوه بر این، اتوبوس‌های جدید از استانداردهای آلایندگی یورو ۵ و یورو ۶ برخوردار هستند که این امر به کاهش آلودگی هوا در شهر تهران کمک خواهد کرد. ورود انبوه اتوبوس‌های جدید به ناوگان اتوبوسرانی تهران، نویدبخش آینده‌ای روشن برای حمل و نقل عمومی پایتخت است و امیدواریم شاهد رضایت هرچه بیشتر شهروندان از خدمات ارائه شده باشیم. پیشینه خبر: اتوبوس کیا Granbird به جاده های ایران می‌آید + عکس و مشخصات نخستین خط تولید انبوه اتوبوس برقی در ایران خودرو دیزل به بهره‌برداری رسید اتوبوس های فوتون به ایران می‌آیند

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها