هفت رنگ دلنشین برای گوشی های هوشمند Galaxy S24 سامسونگ

ژانویه 17, 2024 0 نظر 43

سری Galaxy S24 از شرکت سامسونگ به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات این شرکت مطرح است. این سری از گوشی‌ها با رنگ بندی زیبا و جذاب خود توانسته است بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. هفت گزینه مختلف رنگی که برای این سری ارائه شده است، شامل تنوع بسیار زیادی دارد و به افراد امکان می‌دهد تا با توجه به سلیقه شخصی خود رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

رنگ بندی‌های این سری شامل رنگ‌های متنوعی از جمله مشکی، سفید، طلایی، نقره‌ای، قرمز، آبی و صورتی است که هر یک از این رنگ‌ها دارای جلوه و زیبایی خاصی هستند. با این تنوع بالای رنگ‌ها، کاربران می‌توانند گوشی های همراه خود را با رنگ دلخواه‌شان انتخاب کرده و از زیبایی و شکوهی که این رنگ‌ها به آن‌ها می‌بخشد، لذت ببرند.

با توجه به موفقیت و تقاضای بالای سری Galaxy S24، انتظار می‌رود که سامسونگ به ارائه رنگ‌های بیشتر و جذاب‌تر برای این محصولات بپردازد تا تنوع و جذابیت آن‌ها را افزایش دهد و نیازهای مختلف مشتریان را برآورده کند.

۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۴

اگر به فکر خرید پرچمدار جدید سامسونگ هستید؛ بهتر است بدانید سری گلکسی S24 سامسونگ امسال در هفت رنگ مختلف راهی فروشگاه‌ها می‌شود.

سری گلکسی S24 سامسونگ بالاخره معرفی شد و قرار است با هفت رنگ جذاب، به ویترین فروشگاه‌ها بیاید. این سری پرچمدار که در رویداد آنپکد در شهر سن خوزه کالیفرنیا برگزار شد، مانند سری‌های قبلی در رنگ‌های مختلف به فروش می‌رسد. البته نکته مهمی که باید به یاد داشته باشید، این است که این رنگ‌ها در تمام کشورهای دنیا به فروش نمی‌رسند و ممکن است برخی از آن‌ها به ایران نرسند.

همچنین امسال یک موضوع متفاوت دیگر نیز وجود دارد و آن استفاده از فریم تیتانیومی در این سری است؛ البته این فریم فقط در گوشی گلکسی S24 استفاده شده است. سامسونگ برای این گوشی، رنگ‌های خاصی را تدارک دیده است؛ این یعنی گلکسی S24 اولترا در رنگ‌های مشکی تیتانیومی، خاکستری تیتانیومی، بنفش تیتانیومی و زرد تیتانیومی راهی بازار می‌شود. در نسخه مشکی‌رنگ این گوشی، فریم و رینگ‌های دوربین نیز به رنگ مشکی هستند اما در دیگر نسخه‌ها، فریم و رینگ‌های دوربین نقره‌ای‌اند.

رنگ بندی گلکسی S24 سامسونگ

گوشی‌های گلکسی S24 و اس ۲۴ پلاس نیز در رنگ‌های مشکی اونیکس، مرمری اونیکس، بنفش کوبالتی و زرد کهربایی به فروش می‌رسند. در سایت رسمی سامسونگ خبری از نسخه تیتانیومی این گوشی‌ها نیست و این یعنی برای داشتن این نسخه، باید سراغ گوشی گران‌قیمت اس ۲۴ اولترا بروید.

سامسونگ برخی از رنگ‌های سری گلکسی اس ۲۴ را نیز صرفا به صورت آنلاین به فروش می‌رساند اما این رنگ‌های اختصاصی نیز فقط در نسخه اولترا در دسترس هستند. سبز، نارنجی و آبی رنگ‌های اختصاصی هستند که فقط با خرید از سایت رسمی سامسونگ امکان سفارششان وجود دارد. همان طور که احتمالا می‌دانید، امکان خرید از این روش در کشورمان وجود ندارد.

گلکسی اس ۲۴ پلاس سامسونگ طراحی معمولی‌تری دارد و فریم، رینگ‌های دوربین و بدنه تک‌رنگ هستند. در گلکسی اس ۲۴ اولترا که با رنگ‌های سبز و آبی به فروش می‌رسد، فریم و رینگ‌ها مشکی هستند و در رنگ نارجی، شاهد استفاده از فریم نقره‌ای هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها