وارد زرادخانه ارتش روسیه شدند: نیروی اسنایپر کلاشینکف + عکس

دسامبر 27, 2023 0 نظر 38

اسنایپر کلاشینکف به زرادخانه ارتش روسیه رسید

در یک حرکت بسیار جسورانه، یک اسنایپر کلاشینکف به زرادخانه ارتش روسیه رسید و به مقر نظامی فوق سری آنها حمله کرد. این حمله نشان از قدرت و تسلط این اسنایپر بر سلاح خود بود و به وضوح نشان دهنده حضور اراده و تصمیم او برای نبرد با دشمنان بود.

این حمله به زرادخانه ارتش روسیه، نشان داد که این اسنایپر توانایی و مهارت فوق العاده‌ای در انجام مأموریت‌های خود دارد. عکس‌هایی که از این حمله منتشر شده است، نشان از حضور یک نیرومند و مقتدر در عرصه‌ی نبرد دارد.

این حمله نه تنها به نشان دادن توانایی فردی این اسنایپر بر سلاح خود بود، بلکه نشان دهنده آمادگی ارتش روسیه برای مقابله با دشمنان خارجی و دفاع از کشور خود بود. این اقدام نشان از اعتماد ارتش به نیروهای خود و آمادگی‌شان برای مقابله با هر چالشی دارد.

اسلحه اسنایپر کلاشینکف که چوکاوین (Chukavin) نام دارد، بعد از گذراندن آزمون‌ها و رسیدن به تولید انبوه، حالا وارد زرادخانه ارتش روسیه شده است.

شرکت روسی کلاشینکف، سازنده اسلحه مشهور AK-47 در دوران شوروی سابق اعلام کرده که پس از موفقیت اسلحه تک تیرانداز Chukavin در آزمون‌ها و ورود آن به تولید انبوه، حالا به زرادخانه ارتش روسیه ارسال شده است. آلن لوشنیکف، مدیرعامل این شرکت در بیانیه‌ای به تکنولوژی بهبودیافته و دقت تیراندازی بالای این سلاح اشاره کرده است. او تأکید کرده که اسلحه چوکاوین قابلیت سازگاری با طیف گسترده‌ای از سیستم‌های دیده‌بانی روسی و بین‌المللی را دارد، در حالی که همچنان مثل سلاح تک تیرانداز دراگانوف (سرمایه فرهنگی دوران شوروی که کلاشینکف آن را حفظ کرده) قابل اعتماد خواهد بود.

اسنایپر کلاشینکفاسنایپر کلاشینکف

اسنایپر کلاشینکف از اوایل سال ۲۰۲۳ به تولید انبوه رسید. این اسلحه دارای وزن تقریبی ۴.۸ کیلوگرمی (بدون احتساب خشاب) است و کالیبر ۷.۶۲ در ۵۴ میلی‌متری تیراندازی می‌کند. طول لوله تفنگ ۶۲۰ میلی‌متر است و از ابتدا تا انتهای آن هم در مجموع ۱۱۷۰ میلی‌متر طول دارد. این اسلحه از یک سیستم گاز با پیستون گازی کوتاه و یک تنظیم‌کننده چرخان سه حالته بهره می‌برد.

اسلحه اسنایپر تک تیر انداز شرکت کلاشنیکف

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها