شروع جذاب پیش فروش وانت پراید سایپا ۱۵۱

ژانویه 4, 2024 0 نظر 53

آغاز پیش فروش جدید وانت پراید سایپا ۱۵۱

وانت پراید سایپا ۱۵۱ به بازار بازگشته و آماده استقبال از مشتریان محترم می باشد. این خودرو با طراحی مدرن و قابلیت‌های متنوع، یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک وسیله نقلیه کارآمد، مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.

وانت پراید سایپا ۱۵۱ با قیمت استثنایی و موتوری قدرتمند، گزینه‌ی مناسبی برای افرادی است که به دنبال یک خودروی سبک باربری می‌باشند. با توجه به ابعاد مناسب و ظرفیت باربری بالا، این وانت دارای توانایی حمل بارهای سنگین و حجیم می‌باشد.

همچنین، با وجود فضای داخلی وسیع و سیستم‌های ایمنی پیشرفته، وانت پراید سایپا ۱۵۱ به مسافرانش احساس امنیت و راحتی می‌بخشد. به علاوه، مصرف سوخت کم و قیمت مناسب این وانت، آن را به یک گزینه‌ی جذاب برای خریداران می‌کند.

پس از آغاز پیش فروش این وانت، افراد علاقه‌مند دعوت به تجربه یک رانندگی ارام و مطمئن با وانت پراید سایپا ۱۵۱ می‌شوند و می‌توانند از امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد آن بهره مند شوند.

آغاز پیش فروش جدید وانت پراید سایپا ۱۵۱ در دی ۱۴۰۲ اعلام شد. وانت پراید ۱۵۱ به شکل پیش فروش در این طرح به مشتریان عرضه می‌شود.

گروه خودروسازی اعلام کرد قصد دارد وانت سایپا ۱۵۱ را از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ تا زمان تکمیل ظرفیت به شکل پیش فروش نقدی فقط از طریق سایت فروش اینترنتی خود به مشتریان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات پیش فروش سایپا ۱۵۱ آشنا خواهیم شد.

پیش فروش جدید وانت پراید سایپا ۱۵۱ – دی ۱۴۰۲

پیش فروش جدید وانت پراید سایپا 151پیش فروش جدید وانت پراید سایپا 151

در این طرح سایپا ۱۵۱ SE با کفی اتاق بار تیپ DA با مبلغ پیش‌پرداخت ۱۲۹ میلیون و ۵۱۷ هزار تومان و سایپا ۱۵۱ SE تیپ DA با پیش‌پرداخت ۱۲۸ میلیون و ۱۷ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شوند. موعد تحویل این خودرو خرداد ۱۴۰۳ اعلام شده است. همچنین قیمت این خودرو همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود.

سایپا شرایط فروش خودرو

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها