شگفتی‌های نتایج تست باتری گوشی Galaxy A35 سامسونگ

مارس 20, 2024 0 نظر 19

عنوان: نتایج تست باتری گلکسی آ ۳۵ (Galaxy A35) سامسونگ مثال‌زدنی است

زیر متن: باتری گوشی های هوشمند امروزی یکی از عوامل مهم در تجربه کاربری است. گوشی های سامسونگ همیشه به عنوان یکی از پیشروهای صنعت موبایل شناخته شده‌اند و در این باره گلکسی آ ۳۵ (Galaxy A35) نیز استثنایی نیست. نتایج تست باتری این گوشی نشان می‌دهد که عمر باتری آن فوق‌العاده است و قادر به تامین انرژی برای استفاده روزانه و حتی استفاده مداوم برای بازی‌ها یا تماشای ویدیوها است.

با عمر باتری بلند گلکسی آ ۳۵ (Galaxy A35)، کاربران می‌توانند بدون نگرانی از پایان زودهنگام انرژی، از امکانات بی‌نظیر این گوشی لذت ببرند. این نتایج تست باتری نشان می‌دهد که سامسونگ توانسته است این گوشی را به گونه‌ای طراحی کند که عمر باتری آن طولانی و عملکردی بی‌نظیر داشته باشد. به همین دلیل، گلکسی آ ۳۵ (Galaxy A35) با نتایج تست باتری مثال‌زدنی است و توانسته است استانداردهای بالای سامسونگ را در این زمینه حفظ کند.

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۰۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۶نتایج تست باتری گلکسی آ ۳۵ – Galaxy A35 نشان می‌دهد تراشه اگزینوس این گوشی سامسونگ، کارایی بالایی در مدیریت مصرف انرژی دارد.وب‌سایت GSMArena در مجموعه تست های باتری خود، این‌بار به‌سراغ گوشی گلکسی آ ۳۵ سامسونگ رفت. بر اساس نتایج به‌دست آمده، مدت زمان کارکرد فعال این گوشی ۱۲ ساعت ۲۶ دقیقه است که امتیاز خیلی خوبی محسوب می‌شود.به‌نظر می‌رسد چیزی که بیشترین تاثیر را در ثبت این کارنامه درخشان داشت، استفاده سامسونگ از تراشه ۵ نانومتری اگزینوس ۱۳۸۰ به‌جای تراشه ۶ نانومتری دایمنسیتی ۱۰۸۰ بود.دوام باتری گلکسی ای ۳۵ به‌ویژه در هنگام اجرای گیم، چششویر و اختلاف آن با بسیاری از گوشی‌های دیگر دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، معنادار است؛ گواهی بر بهره‌وری انرژی بالای چیپ اگزینوس!در وبگردی و استریم ویدیو، دوام شارژ این گوشی قابل مقایسه با رقبای هم‌رده خود است؛ البته اگر موتورولا موتو G84 را فاکتور بگیریم. پس می‌توان این‌طور تعبیر کرد که صفحه نمایش گلکسی A35 به کم‌مصرفی تراشه آن نیست.ریز نتایج تست باتری گوشی گلکسی آ ۳۵ سامسونگمدت زمان کارکرد فعال گوشی: ۱۲ ساعت و ۲۶ دقیقهمدت زمان مکالمه تلفنی: ۲۶ ساعت و ۳۹ دقیقهمدت زمان وبگردی: ۱۰ ساعت و ۱۹ دقیقهمدت زمان استریم ویدیو: ۱۳ ساعت و ۳۸ دقیقهمدت زمان گیمینگ: ۹ ساعت و ۱۰ دقیقهجی‌اس‌ام آرنا این کارنامه را یکی از بهترین نتایج ثبت شده برای گوشی‌های هم‌رده گلکسی A35 توصیف کرده است. در انتها می‌توانید دوام شارژ باتری این گوشی را با چند مدل رقیب، مقایسه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها