حضور تویتا کرولا هیبرید ۲۰۲۳ توسط سایپا در بازار ایران

ژانویه 6, 2024 0 نظر 64

تویوتا کرولا هیبرید ۲۰۲۳ یکی از مدل‌های پرطرفدار و مورد اعتماد خودروهای هیبریدی است که توسط شرکت سایپا به ایران وارد شده است. این خودرو با ترکیبی مناسب از فناوری‌های پیشرفته و صرفه‌جویی در مصرف سوخت، توانسته است جایگاهی ویژه در بازار خودروهای هیبریدی به دست آورد.

تویوتا کرولا هیبرید ۲۰۲۳ با طراحی زیبا و خطوط مدرن، به عنوان یک گزینه بسیار عالی برای افرادی که به دنبال خودروی اقتصادی و همچنین سبک وزن هستند، معرفی شده است. همچنین با ارایه تکنولوژی‌های ایمنی و رفاهی مدرن، این خودرو توانسته است توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

با ورود این مدل هیبریدی تویوتا کرولا به بازار ایران، امکان دسترسی به خودروهای هیبریدی با کیفیت و مدرن برای مردم فراهم شده و بهبود محیط زیست از طریق کاهش استفاده از سوخت فسیلی، ترویج یافته است. در نتیجه، ورود این خودرو به بازار ایران می‌تواند گام مهمی در راستای توسعه پایدار و افزایش کیفیت زندگی مردم این کشور محسوب شود.

تویوتا کرولا هیبرید ۲۰۲۳ توسط سایپا وارد ایران خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Toyota Corolla Hybrid آشنا خواهیم شد.

خبرها حاکی از آن است گروه خودروسازی سایپا طرح واردات تویوتا کرولا هیبرید مدل ۲۰۲۳ را در دستور کار خود قرار داده است و حتی مدل‌های اولیه آن نیز وارد ایران شدند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات واردات، مشخصات فنی و سطح امکانات تویوتا کرولا هیبرید مدل ۲۰۲۳ آشنا خواهیم شد.

جزئیات واردات تویوتا کرولا هیبرید ۲۰۲۳ به ایران

تویوتا کرولا هیبرید 2023

خبرها حاکی از آن است سایپا در مرحله اول برای ۱۰۰۰ دستگاه تویوتا کرولا هیبرید ۲۰۲۳ فرایند ثبت سفارش را انجام داده و به‌زودی ۲۰۰ دستگاه از این خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به مشتریان عرضه خواهند شد. همچنین اگر سازمان حمایت در زمان مقرر فرایند قیمت‌گذاری این خودروها را انجام دهد، تا پایان سال به دست مشتریان خواهند رسید. ضمن اینکه سایپا در مراحل بعدی نیز تعداد بیشتری از این خودرو ژاپنی را وارد بازار خواهد کرد.

مشخصات فنی تویوتا کرولا هیبریدی

تویوتا کرولا هیبرید 2023تویوتا کرولا هیبرید 2023

تویوتا کرولا هیبرید ۲۰۲۳ از یک موتور ۱٫۸ لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که به همراه یک موتور برقی می‌تواند در مجموع قدرتی برابر با ۱۳۶ اسب بخار و گشتاور ۱۸۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس اتوماتیک E-CVT نیز وظیفه انتقال قدرت از موتورها به چرخ‌های جلو را برعهده دارد. این خودرو به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۴٫۰۷ لیتر سوخت مصرف می‌کند.

امکانات رفاهی و ایمنی تویوتا Corolla هیبرید

تویوتا کرولا هیبرید 2023تویوتا کرولا هیبرید 2023

سایپا قصد دارد تیپ Elite کرولا هیبرید ۲۰۲۳ را روانه بازار ایران کند که از امکانات متعددی چون ترمز اضطراری اتوماتیک، نور بالای اتوماتیک، ۶ ایربگ ۱۰ نقطه‌ای، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تنظیم حالت رانندگی، دوربین پارک عقب، جلو آمپر دیجیتال، اتوهلد، ترمز پارک برقی، تهویه اتوماتیک، رینگ آلومینیومی، اندروید اتو، اپل کارپلی، نمایشگر لمسی، تریم داخلی پارچه‌ای، فرمان کمکی برقی، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی خودکار بین خطوط و سانروف برقی بهره می‌برد.

قیمت Toyota Corolla Hybrid 2023

Toyota Corolla HybridToyota Corolla Hybrid

کرولا هیبرید ۲۰۲۳ در بازارهای جهانی با قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های بزینی خود به فروش می‌رسد، اما از آنجایی که تعرفه خودروهای هیبریدی نسبت به بنزینی در ایران کمتر است، انتظار می‌رود قیمت آن نسبت به رقبای بنزینی کمتر باشد. گفتنی است شرکت معین خودرو هم‌اکنون تویوتا کرولا را در دو نسخه بنزینی ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی و ۱٫۲ لیتری توربو در ایران عرضه می‌کند که قیمت نهایی این دو خودرو ژاپنی حدود ۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها