سانگ یانگ کوراندو اسپرت تازه با واردات توسط شرکت امبیم‌کارز به کشورمان می‌رسد

مارس 25, 2024 0 نظر 15

سانگ یانگ کوراندو، یکی از خودروهای پرطرفدار و محبوب شرکت کره‌ای سانگ یانگ، به‌تازگی توسط شرکت BM Cars به بازار ایران معرفی شده است. این خودرو با طراحی جدید و امکانات برتر، توانسته است توجه بسیاری از علاقمندان به خودروهای شیک و مدرن را جلب کند.

سانگ یانگ کوراندو جدید با داشتن طراحی خارجی جذاب و منحصر به فرد، به کاربران احساس لذت و ایجاد ارتباط عاطفی میان خود و خودروشان را می‌بخشد. همچنین با امکانات مدرنی که در این خودرو وجود دارد، رانندگان می‌توانند به راحتی و با اطمینان بالا از امکانات رفاهی و ایمنی آن بهره‌مند شوند.

با ورود سانگ یانگ کوراندو جدید به بازار ایران، انتظار می‌رود تا باعث افزایش رقابت در بازار خودروهای ایرانی شود و گزینه‌ی جذابی برای افرادی با سلیقه‌های متنوع و تعداد زیادی از مشتریان گرامی شود. به نظر می‌رسد که با امکانات بیشتر و طراحی زیباتر، سانگ یانگ کوراندو جدید توانسته است استقبال خوبی را از خریداران خود در ایران داشته باشد.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۰۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۶سانگ یانگ کوراندو جدید توسط BM Cars به ایران می‌آید. در ادامه با مشخصات و امکانات SsangYong Korando آشنا خواهیم شد.شرکت بی ام کارز (BM Cars) که وظیفه عرضه خودروهای وارداتی گروه بهمن را برعهده دارد، خودرو سانگ یانگ کوراندو را به وب‌سایت خود اضافه کرد تا به‌زودی آن را به بازار ایران عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات شاسی بلند وارداتی جدید SsangYong Korando آشنا خواهیم شد.مشخصات فنی سانگ یانگ کوراندو جدیدشرکت بی ام کارز قرار است نسخه جدید سانگ یانگ کوراندو مجهز به موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ TGDI را به بازار ایران عرضه کند. این پیشرانه قدرتی برابر با ۱۶۳ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر را به تولید می‌رساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک AT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.این شاسی بلند کره ای در جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک بهره می‌برد که می‌تواند سواری مناسبی را ارائه دهد.  سانگ یانگ Korando در شرایط ایده‌آل به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر به شکل ترکیبی حدود ۷٫۷ لیتر سوخت مصرف می‌کند. همچنین این خودرو کره ای رینگ‌های ۱۸ اینچی نیز در نظر گرفته شده است.امکانات رفاهی و ایمنی SsangYong Korando  از امکانات این شاسی بلند کره ای می‌توان به سنسور بار، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله، سانروف، سنسور نور، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، صفحه نمایش ۱۰٫۲۵ اینچی مالتی مدیا، گرم کن صندلی‌های جلو، صندلی برقی راننده و سرنشین جلو، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی بین خطوط، رادار نقطه کور، دوربین عقب، سنسور پارک عقب و جلو، ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، سیستم پایش میزان باد تایرها، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری و فرمان کمکی برقی اشاره کرد. بیشتر بخوانید: سانگ یانگ کوراندو توربوشارژ، نسل چهارم شاسی بلند پرقدرت کره ای در ایران پلاک شد U سانگ یانگ خان به ایران می‌آید؛ پیکاپ درشت هیکل کره‌ای

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها