مشخصات فنی و ویژگی های جذاب پیکاپ تیگارد L7 پلاس برای بازار ایران معرفی شد

فوریه 18, 2024 0 نظر 36

با اعلام مشخصات فنی و امکانات پیکاپ تیگارد L7 پلاس برای عرضه در ایران، این خودرو به عنوان یک گزینه مناسب برای دوستداران ماشین‌های باربری در بازار خودروی ایران معرفی شد. تیگارد L7 پلاس با طراحی خاص و ویژگی‌های منحصر به فرد، به همراه تکنولوژی‌های مدرن، امکانات رفاهی و مشخصات فنی برتر به بازار خودروی ایران عرضه خواهد شد.

این پیکاپ با موتور قدرتمند و مصرف کم سوخت، ظاهری شکیل و زیبا، سیستم های ایمنی پیشرفته، فضای داخلی مناسب و امکانات رفاهی از ویژگی‌های مهم خودروی تیگارد L7 پلاس است. این خودرو همچنین دارای قابلیت‌های باربری بالا بوده و با توجه به استانداردهای بین‌المللی، به عنوان یک گزینه ایده‌آل برای استفاده در محیط‌های سخت و مختلف شهری و برون شهری معرفی شده است.

با این اعلام مشخصات فنی و امکانات تیگارد L7 پلاس، منتظر می‌مانیم تا با ورود این خودرو به بازار خودروی ایران، امکان دسترسی به یک پیکاپ با کیفیت و عملکرد بالا را داشته باشیم. این اقدام برای تنوع بخشیدن به بازار خودروی ایران و ارائه گزینه های جدید و متنوع به مصرف‌کنندگان مهم و مثبت خواهد بود.

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۵شرکت تیگارد موتور پس از حضور در نمایشگاه خودرو تهران، اکنون اطلاعات، مشخصات و امکانات کامل جدیدترین محصول خود با نام پیکاپ تیگارد L7 پلاس را اعلام کرده است.نمایشگاه خودرو تهران که چندی پیش برگزار شد، شاهد حضور برندهای تازه‌واردی در عرصه واردات یا مونتاژ خودرو بود. یکی از این شرکت‌ها که با محصول جدید خود سر و صدای زیادی برپا کرده بود، تیگارد موتور بود و ما نیز در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به معرفی جدیدترین محصول این شرکت با نام L7 پلاس می‌پردازیم.فهرست مطالب معرفی پیکاپ تیگارد L7 پلاسخودرو فوق به‌عنوان یکی از جدیدترین و خاص‌ترین پیکاپ‌های تازه معرفی شده تلقی می‌گردد. وجه تمایز این پیکاپ نسبت به سایر محصولات تازه معرفی شده، قرارگیری گیربکس دنده دستی روی این محصول است که طرفداران خاص خود را نیز دارد. Tigard L7 Plus روی پلتفرم پیکاپ چینی ترالورد (Terralord) شرکت خودروسازی ZX Auto چین ساخته شده و با بهره‌گیری از طول، عرض و ارتفاع به‌ترتیب ۵۳۴۱، ۱۸۸۵ و ۱۸۴۵ میلی‌متر در دسته پیکاپ های آفرودی سایز متوسط قرار می‌گیرد. شایان ذکر است فاصله بین دو محور این پیکاپ ۳۲۳۰ میلی‌متر است.مشخصات فنی تیگارد L7 پلاس در بخش فنی این خودرو مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی Mitsubishi با کد ۴K22D4M با توان ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر است. گیربکس قرار گرفته شده روی L7 پلاس از نوع ۵ دنده دستی است که قدرت حاصله را به چهار چرخ این خودرو منتقل می‌کند.امکانات رفاهی و ایمنی Tigard L7 Plusاز نظر آپشن این خودرو در سطح پایین‌تری نسبت به رقبای تازه‌وارد خود قرار می‌گیرد که البته به‌واسطه قیمت احتمالا کمتر L7 پلاس قابل اغماض است. در ادامه امکانات این پیکاپ را نام می‌بریم:دو عدد کیسه هوای راننده و سرنشینسنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)سیستم هشدار سرعت بالاچراغ رانندگی در روز (Day Light)چراغ جلو با قابلیت تنظیم ارتفاعنمایشگر اطلاعات و سرگرمی در قسمت کنسول مرکزیسنسور پارک به‌همراه دوربین دنده عقبشیشه بالابر اتوماتیک با قابلیت تشخیص مانعتهویه مطبوع الکتریکیتنظیم برقی آینه‌های جانبیفرمان هیدرولیکرینگ آلومینیومی ۱۷ اینچیسیستم کنترل پایداری الکترونیکیقیمت پیکاپ تیگارد L7 پلاسقیمت نهایی این خودرو هنوز از سوی تیگارد موتور اعلام نشده است و مشخص نیست با توجه به قیمت ۱۴ الی ۱۷ هزار دلاری آن در نهایت با چه قیمتی در بازار ایران عرضه خواهد شد.کاتالوگ همچنین بخوانید: تولید پیکاپ چانگان هانتر پلاس رسما توسط سایپا تایید شد آیونیک T10، پیکاپ برقی هیوندای با ظاهری متفاوت در راه است

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها