پرشیا آماده آوردن پیکاپ جی ام سی ویگوس ۷ پلاس به ایران + تصاویر و اطلاعات جذاب

مارس 26, 2024 0 نظر 18

پیکاپ جی ام سی ویگوس ۷ پلاس به ایران می‌آید

جی ام سی، یکی از برندهای معتبر و محبوب در صنعت خودروسازی، اخیرا اعلام کرده که محصول جدید خود یعنی ویگوس ۷ پلاس به بازار ایران عرضه خواهد شد. این پیکاپ جدید با طراحی منحصر به فرد و امکانات مدرن، انتظار می‌رود توجه زیادی را به خود جلب کند.

ویگوس ۷ پلاس با ظاهری شیک و جذاب، مناسب برای استفاده در شهر و خارج از شهر می‌باشد. این خودرو با دارا بودن فضای بزرگ بارگیری، مناسب برای استفاده تجاری و خانگی است. همچنین، دارای امکانات مدرنی نظیر سیستم هوشمند ناوبری، سیستم صوتی پیشرفته و اتصال بی‌سیم به دستگاه‌های موبایل است.

با ورود ویگوس ۷ پلاس به بازار ایران، انتظار می‌رود که این خودرو جدید توانایی رقابت با سایر برندهای معتبر در بخش پیکاپ‌ها را داشته باشد. امیدواریم که با حضور این خودرو جدید، گام مهمی به سوی توسعه صنعت خودروسازی در ایران برداشته شود.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۰پیکاپ جی ام سی ویگوس ۷ پلاس توسط شرکت برلیانس ارس به ایران می‌آید. در ادامه با مشخصات و امکانات JMC Vigus 7 Plus آشنا خواهیم شد.خبرها حاکی از آن است پیکاپ جی ام سی ویگوس ۷ پلاس قرار است توسط شرکت صنعتی برلیانس منطقه آزاد ارس در دو تیپ دنده‌ای و اتوماتیک وارد بازار ایران شود. کارخانه این خودروساز که در آذربایجان شرقی و شهر جلفا واقع شده وظیفه مونتاژ این پیکاپ را برعهده خواهد داشت. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با امکانات و مشخصات JMC Vigus 7 Plus آشنا خواهیم شد.مشخصات فنی پیکاپ جی ام سی ویگوس ۷ پلاسپیکاپ جی ام سی Vigus 7 Plus با پیشرانه ۲ لیتری T-GDI سری اکوبوست فورد توسط شرکت برلیانس ارس روانه بازار خواهد شد. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با ۲۱۷ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند.قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۶ سرعته دستی و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو در دو تیپ دنده ای و اتوماتیک روانه بازار ایران خواهد شد.امکانات رفاهی و ایمنی JMC Vigus 7 Plusاز امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به ترمزهای دیسکی عقب و جلو، رول بار، ایموبیلایزر، ۲ کیسه هوای ایمنی، چراغ‌های روز، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب و جلوی خودرو، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، باز و بستن آینه‌های جانبی به صورت برقی،ترمزهای ABS و EBD، فرمان تایپ دی، سنسورهای نور و باران، آینه الکتروکرومیک، سیستم کروز کنترل، دوربین ۳۶۰ درجه (در نسخه های فول)، مانیتور ۱۰٫۱ اینچی لمسی، سردنده شیفت بای وایر (در نسخه اتوماتیک) و سامانه کنترل پایداری (ESP) اشاره کرد. بیشتر بخوانید: سانگ یانگ خان به ایران می‌آید؛ پیکاپ درشت هیکل کره‌ای مشخصات فنی و امکانات پیکاپ تیگارد L7 پلاس برای عرضه در ایران اعلام شد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها