آغاز معنادار کنفرانس مدیریت فناوری و نوآوری با حضور همراه اول

فوریه 1, 2024 0 نظر 30

کنفرانس مدیریت فناوری و نوآوری با مشارکت همراه اول آغاز به کار کرد

کنفرانس مدیریت فناوری و نوآوری با همکاری همراه اول، یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت فناوری و نوآوری در کشور است که به مرور زمان به یکی از مهمترین فضاهای تبادل تجربه و دانش در این حوزه تبدیل شده است.
در این کنفرانس، مدیران و کارشناسان برجسته از صنایع مختلف به همراه متخصصان فناوری و نوآوری به گفتگو و تبادل نظر پیرامون چالش‌ها و فرصت‌های ارتقای فناوری و نوآوری می‌پردازند. این رویداد فرصتی مناسب برای شناخت روند‌ها و تحولات جدید در حوزه فناوری و نوآوری است و به شرکت‌کنندگان امکان می‌دهد تا از تجارب دیگر افراد و شرکت‌ها استفاده کرده و ارتباطات حرفه‌ای‌تری را برقرار کنند.
در این کنفرانس، به مسائل مختلفی همچون استراتژی های مدیریت فناوری، نوآوری در سازمان‌ها، فناوری های پیشرفته، امنیت سایبری و اثرات آن بر سازمان ها و موارد دیگر پرداخته می شود. این حضور همراه اول نیز نشان می دهد که این شرکت به توسعه فناوری و فرهنگ نوآوری در کشور اهمیت می‌دهد و از این رویداد به عنوان یک فرصت برای دیده شدن و ارائه خدمات و محصولات خود بهره می‌برد.
با توجه به اهمیت این کنفرانس و همکاری با یکی از بزرگترین اپراتورهای ارتباطی کشور، انتظار می رود که این رویداد به یکی از برجسته ترین و پربارترین کنفرانس‌های فناوری و نوآوری تبدیل شود و به دانش و تجربه مدیران و کارشناسان این حوزه کمک بسزایی کند.

۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۵

هفدهمین کنفرانس ملی و سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت فناوری و نوآوری با مشارکت و حمایت همراه اول برگزار می‌شود.

هفدهمین کنفرانس ملی و سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت فناوری و نوآوری با مشارکت همراه اول آغاز به کار کرد. مرکز تحقیق و توسعه همراه اول به‌منظور مشارکت در توسعه نوآوری و اکوسیستم علمی و دانشگاهی کشور و با هدف استفاده از ظرفیت فناوری و نوآوری از این رویداد ملی حمایت می‌کند.

کنفرانس مدیریت فناوری و نوآوری از روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ آغاز شد. این رویداد به‌صورت حضوری در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود و تا امروز ۱۲ بهمن ماه ادامه دارد. وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در مراسم افتتاحیه این کنفرانس سخنرانی کرد و بر اهمیت نوآوری در صنعت تلکام تاکید داشت. وی همچنین فعالیت‌ها و ارکان نوآوری در اپراتور همراه اول را تشریح کرد.

همچنین در این کنفرانس، مدیر راهبرد مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در پنل تخصصی نقش زیست‌بوم شرکتی در توسعه نوآوری حوزه تلکام حضور دارد و اقدامات نوآوری در مرکز تحقیق و توسعه را تشریح می‌کند.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و پیگیری موضوع‌های مطرح شده در این رویداد می‌توانید به آدرس اینترنتی https://iramot2024.ir/fa مراجعه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها