تحسین وزیر ارتباطات از عملکرد بی‌نظیر شبکه همراه اول در روز انتخابات

مارس 11, 2024 0 نظر 20

وزیر ارتباطات در روز انتخابات، پوشش و پایداری بی نظیر شبکه همراه اول را تقدیر کرد

در روزهای انجام انتخابات، اتصال به شبکه ارتباطی بسیار اهمیت دارد. وزیر ارتباطات از کیفیت بالای پوشش و پایداری شبکه همراه اول در این روزهای حساس تقدیر کرد. این شبکه بی نظیر با سرعت و پایداری بالا، به مردم امکان می دهد تا به آسانی اطلاعات مربوط به انتخابات و رویدادهای مهمی که در این روزها رخ می دهد را دریافت کنند.

وزیر ارتباطات بر این باور است که شبکه همراه اول نه تنها به مردم این امکان را می دهد تا به طور موثر در فرآیند انتخابات شرکت کنند، بلکه نیز امکان انتقال اطلاعات و دسترسی به منابع مختلف را برای هشوان فراهم می کند. او از تمامی تیم های فنی و نیروهای کاری شبکه همراه اول برای این پیشرفت تحسین کرد و آنان را به شدت تشویق کرد.

در نهایت، اعتماد و حس خیال آسوده مردم به شبکه ارتباطی از اهمیت بسزایی در روزهای پر اهمیتی همچون روز انتخابات برخوردار است و وزیر ارتباطات بر این باور است که شبکه همراه اول با ارائه پوشش و پایداری بی نظیر خود، این اعتماد و رضایت را به مردم ایران ارائه کرده است.

ارسال شده توسط: مصطفی معصوم‌پور ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۷عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات به‌خاطر پوشش و پایداری بی نظیر شبکه همراه اول در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، از این اپراتور تقدیر کرد.در عصر روز شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲، مراسمی برای تقدیر از فعالان ارتباطی و اپراتورهای تلفن همراه مشارکت کننده در امر برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان برگزار شد. عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سید مجید میر احمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور به‌همراه مدیران و معاونان اپراتورهای ارتباطی کشور و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات در این مراسم حضور داشتند.عملکرد عالی شبکه همراه اول در روز انتخاباتعیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم از همراه اول، اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور تجلیل به عمل‌ آورد. همراه اول به دلیل انجام فرایند احراز هویت به‌شکل الکترونیکی و برگزاری موفق انتخابات تماما بر بستر شبکه امن و پرسرعت ارتباطی این اپراتور مورد تقدیر قرار گرفت. به همین دلیل تقدیرنامه‌ای از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول اهدا شد. در این تقدیرنامه از اهتمام جدی و مساعی مدیرعامل همراه اول و کارکنان این اپراتور در تامین پایدار زیرساخت‌های ارتباطی لازم به‌منظور برگزاری این رویداد مهم و حماسی تشکر شد. همچنین در ادامه نوشته شده است:به فضل الهی در آستانه سال نو و بهار طبیعت با حماسه حضور پرشور مردم شریف و موقع‌شناس ایران اسلامی در پای صندوق‌های اخذ رای برای تعیین سرنوشت خویش و مشارکت در تصمیم‌سازی‌های کلان کشور، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به خوبی برگزار گردید. در این دوره با پوشش بی‌نظیر ۹۹٫۸ درصدی و پایداری ۹۹ درصدی شبکه ارتباطی ثابت و همراه کشور و هماهنگی عالی در خانواده ارتباطات کشور، زیرساخت برگزاری انتخابات فراهم شد و با انجام ۹۹ درصد از استعلامات به‌صورت برخط، برگ زرین دیگری برای بخش ارتباطات کشور در تاریخ رقم خورد.حمید بهروزی، قائم‌مقام همراه اول به نمایندگی از طرف مدیرعامل این اپراتور، این تقدیرنامه را دریافت کرد. همچنین وی گزارش عملکردی از اقدامات انجام شده در شبکه بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، قبل و حین برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را در این مراسم ارائه کرد. همچنین بخوانید: آموزش فعال کردن پیشواز مخاطب در حال عبادت / مکالمه است اعلام بسته های رومینگ همراه اول ویژه نوروز ۱۴۰۳ روابط عمومی همراه اول موفق به دریافت تندیس زرین شد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها