آشنایی با هدیه منحصر به فرد همراه اول برای سفرهای جهانی در نوروز

مارس 13, 2024 0 نظر 17

هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا معرفی شد

شرکت همراه اول به مناسبت فصل بهار و شروع سفرهای نوروزی، یک هدیه ویژه و استثنایی برای مشتریان خود معرفی کرده است. این هدیه شامل بسته‌ای کامل از خدمات مخابراتی برای استفاده در سفرهای بین‌المللی می‌باشد.

مشتریانی که قصد دارند این نوروز در سفرهای خود به دیگر کشورها بروند، می‌توانند از این بسته ویژه استفاده کنند و از تخفیفات و خدمات ارزشمند آن بهره مند شوند. این بسته شامل تمامی خدمات مخابراتی مورد نیاز برای تمامی دستگاه‌ها و سیم‌کارت‌ها در کشور مقصد شما می‌باشد.

با داشتن این هدیه ویژه، مشتریان همراه اول می‌توانند به راحتی و با آرامش در سفرهای خود ارتباط برقرار کرده و از امکانات جدیدی که این بسته ارائه می‌دهد استفاده نمایند. همچنین، با این هدیه، مشتریان می‌توانند هزینه‌های خود را کاهش دهند و از سفری مطمئن و لذت بخش بهره مند شوند.

ارسال شده توسط: مصطفی معصوم‌پور ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۹هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا معرفی شد. همراه اول با همکاری فلای تودی، تخفیف ویژه خرید بلیت هواپیما و رزرو هتل را ارائه می‌دهد.با فرا رسیدن روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ و نزدیک شدن به نوروز ۱۴۰۳ و همزمان با برنامه‌ریزی خانواده‌ها برای انجام سفرهای نوروزی، همراه اول از جزئیات کمپین نوروزی ۱۴۰۳ خود رونمایی کرد. اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در کمپین نوروزی ۱۴۰۳ خود بهترین تجربه ارتباطی را در قالب قراردادهای تجاری با اپراتورهای مختلف دنیا در حوزه سرویس رومینگ بین‌الملل ارائه می‌دهد. شما می‌توانید جزئیات این طرح را در مطلب معرفی بسته های رومینگ همراه اول ویژه نوروز ۱۴۰۳ مطالعه کنید.به این ترتیب، مسافران نوروزی می‌توانند با خرید بسته های اینترنت بین‌الملل و مکالمه رومینگ همراه اول، در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنند و از طریق شبکه‌های اجتماعی به‌طور نامحدود با نزدیکان، دوستان و آشنایان خود ارتباط برقرار کنند. همچنین این دسته از افراد قادر خواهند بود با این بسته‌ها امکان دسترسی به تمامی سایت‌های بانکی و دولتی ایران را داشته باشند.از جمله مزایای خریداری و استفاده از بسته های رومینگ بین الملل همراه اول می‌توان به عدم نیاز به هزینه ارزی برای خرید سیم کارت و بسته های اپراتورهای خارجی اشاره کرد. شما می‌توانید بسته های نوروزی رومینگ همراه اول را تا پایان موعد سفرهای نوروزی، یعنی نیمه اول فروردین ماه ۱۴۰۳، خریداری و فعالسازی کنید. همچنین کاربران می‌توانند علاوه بر فروشگاه آنلاین همراه اول و اپلیکیشن همراه من، با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۱۰ ستاره ۴۰ مربع نیز لیست تعرفه‌ها و کشورهای مقصد را مشاهده کنند.هدیه همراه اول برای سفرهای نوروزی با همکاری فلای تودیهمراه اول اکنون در اجرای کمپین نوروزی ۱۴۰۳ فاز دوم همکاری با شرکت فلای تودی را آغاز کرده تا گردشگران ایرانی بتوانند امکان سفر با شرایط جذاب و دلچسب‌تر را داشته باشند. به این ترتیب تمامی مشترکان همراه اول این امکان را دارند که با خرید بسته های رومینگ همراه اول در هنگام سفر به مقاصد توریستی، کد تخفیف ۳۰۰ هزار تومانی فلای تودی برای خرید بلیت هواپیما و رزرو هتل را نیز هدیه بگیرند. این کدهای تخفیف اهدایی به مشترکان، حداکثر تا شش ماه اعتبار دارند. علاوه بر این می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۱۰ ستاره ۲۹۱ ستاره ۴ مربع، از کدهای تخفیف استعلام بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها