معرفی مانیتور ال جی ۲۷ اینچی UltraFine با ویژگی‌های فوق‌العاده IPS و رزولوشن ۴K

دسامبر 28, 2023 0 نظر 52

مانیتور ۲۷ اینچی ال جی با پنل IPS و رزولوشن ۴K، از سری UltraFine، یک انتخاب عالی برای کاربران حرفه ای و علاقمندان به کیفیت تصویر و دقت بالاست. این مانیتور با ابعاد صفحه نمایش ۲۷ اینچی و فناوری IPS، تصاویر با وضوح و رنگ‌های واقعی را ارائه می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد تا از زوایای دید گسترده و کیفیت بالای تصویر نهایت لذت را ببرند.

علاوه بر این، رزولوشن ۴K این مانیتور باعث تجربه‌ی بی‌نظیری در تماشای تصاویر با کیفیت بالا و وضوح فوق‌العاده می‌شود. از طرفی، وجود تکنولوژی فوق العاده‌ی HDR در این مانیتور، موجب می‌شود که تصاویر با داینامیک رنگی فوق‌العاده و کنتراست بالا به نمایش درآیند.

با قابلیت اتصال به انواع دستگاه‌ها از جمله کامپیوترها، لپ‌تاپ‌ها و حتی کنسول‌های بازی، این مانیتور یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یک تجربه چندرسانه‌ای با کیفیت و واقعی هستند. در مجموع، مانیتور ۲۷ اینچی ال جی از سری UltraFine با پنل IPS و رزولوشن ۴K یک انتخاب عالی برای کاربرانی است که به دنبال تصاویر با وضوح بالا و رنگ‌های زنده هستند.

مانیتور ۲۷ اینچی ال جی ۲۷UQ850V از سری UltraFine رونمایی شد. این نمایشگر از وضوح ۲۷ اینچی، اسپیکر دوگانه، پورت USB-C و پیشرفته‌ترین فناوری‌های صفحه برخوردار است.

ال جی از یک مانیتور ۲۷ اینچی جدید سری UltraFine خود به‌نام ۲۷UQ850V رونمایی کرد. این نمایشگر از یک پنل IPS با وضوح ۴K (برابر با ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی) بهره می‌برد که با نسبت کنتراست ۲ هزار به یک می‌تواند رنگ‌های شاداب و رنگ مشکی عمیقی را به‌نمایش بگذارد. این پنل همچنین از نرخ رفرش ۶۰ هرتزی، زمان پاسخگویی ۵ میلی‌ثانیه‌ای GtG و زاویه دید وسیع ۱۷۸ درجه‌ای بخوردار است.

مانیتور ۲۷ اینچی ال جی UltraFine، ایده‌آل طراحان گرافیک

مانیتور ۲۷ اینچی ال جی 27UQ850V از سری UltraFine

این مانیتور به‌خاطر دقت رنگ بالایی که با پوشش ۹۹ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 دارد، گزینه بسیار مناسبی برای مونتاژکاران ویدیویی، عکاسان و گرافیست‌ها است. به‌علاوه باید به کسب گواهی VESA DisplayHDR 400 توسط این نمایشگر اشاره کرد که می‌تواند شادابی و واقع‌گرایانه بودن رنگ‌ها را برای ارائه تجربه بصری غنی، تضمین کند. شرکت ال جی روی این مانیتور جدید نرم افزار LG Calibration Studio را نصب کرده که به کاربران اجازه می‌دهد متناسب با نیازهای خود رنگ‌ها را روی آن کالیبره کنند.

مانیتور ۲۷ اینچی ال جی 27UQ850V از سری UltraFineمانیتور ۲۷ اینچی ال جی 27UQ850V از سری UltraFine

از نظر اتصالات هم ۲۷UQ850V بسیار غنی است. یک پورت USB تایپ C با توان ۹۰ واتی روی آن تعبیه شده که می‌توانید به‌کمک آن لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند خودتان را با اتصال به مانیتورتان شارژ کنید. علاوه بر این یک پورت DisplayPort، دو پورت HDMI و دو پورت USB دیگر هم روی آن نصب هستند. با این پورت‌های متنوع، شما می‌توانید هر چیزی که خواستید را به نمایشگر کامپیوترتان متصل کنید.

مانیتور ۲۷ اینچی ال جی 27UQ850V از سری UltraFineمانیتور ۲۷ اینچی ال جی 27UQ850V از سری UltraFine

این مانیتور طراحی زیبا و شیکی دارد و دارای ابعاد ۲۴.۲ در ۲۲.۴ در ۹.۴ اینچی و وزن کمتر از ۶ کیلوگرمی است. کاربران قادر به تنظیم ارتفاع، محور و شیب پایه‌های این مانیتور هستند تا بتوانند به بهترین شکل از آن استفاده کنند. تنظیمات روی صفحه مانیتور جدید LG هم از رابط کاربری ساده و آسانی برخوردار است که به کمک آن می‌توانید تجربه دیداری‌تان را بهبود ببخشید.

مانیتور ۲۷ اینچی ال جی 27UQ850V از سری UltraFineمانیتور ۲۷ اینچی ال جی 27UQ850V از سری UltraFine

روی این مانیتور ۲ اسپیکر ۵ واتی نصب شده که با فناوری MAXX Audio تقویت شده‌اند. علاوه بر این از فناوری +Super Resolution برای بهبود تصاویر، فناوری AMD FreeSync برای گیمینگ روان، فناوری Black Stablizer برای دید بهتر در صحنه‌های تاریک و Dynamic Action Sync برای کاهش لگ ورودی نیز برخوردار است. همه چیز را در مورد مانیتور ۲۷ اینچی ال جی ۲۷UQ850V از سری UltraFine گفتیم، ولی متأسفانه قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها