اپل بالاخره عقب نشینی کرد! حالا می‌توانید به آزادی برنامه‌های آیفون با آپدیت iOS 17.4 دست پیدا کنید.

مارس 6, 2024 0 نظر 29

اپل تسلیم شد؛ دانلود آزادانه اپلیکیشن‌های آیفون با آپدیت iOS 17.4

با اطلاع رسیدن به انتهای یک دوره طولانی از تنش و مذاکرات، در نهایت اپل تصمیم به اجازه دانلود آزادانه اپلیکیشن‌های آیفون با آپدیت iOS 17.4 گرفته است. به نظر می‌رسد که اپل، در پی پیام‌های متعدد کاربران و فعالان برای آزادی بیشتر و امکان دسترسی آسان‌تر به برنامه‌ها و امکانات خود بوده است.

با آپدیت iOS 17.4، کاربران می‌توانند به راحتی اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را دانلود کرده و استفاده کنند، بدون دغدغه از محدودیت‌ها یا مسائل فنی. این تصمیم اپل، نشان از گام مثبتی در جهت افزایش رضایت کاربران و ارتقای تجربه آن‌ها از محصولات و خدمات این شرکت است. از این پس، کاربران آیفون می‌توانند با آرامش بیشتری از امکانات و تکنولوژی‌های پیشرفته اپل بهره مند شوند و از تجربه بهتری در استفاده از دستگاه‌هایشان بهره‌مند شوند.

ارسال شده توسط: معین کریمی ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۵اپل آپدیت iOS 17.4 را برای آیفون‌های سازگار منتشر کرد که حاوی یک ویژگی جذاب است: پشتیبانی از اپ استورهای متفرقه به iOS اضافه شد!روز گذشته، اپل دو آپدیت iOS 17.4 و iPadOS 17.4 را منتشر کرد تا با قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا (DMA) که به‌زودی اجرایی می‌شود، مطابقت داشته باشد. آی او اس ۱۷.۴، نسخه مشتق شده از آی او اس ۱۷ اپل است که شهریور ماه منتشر شده بود.اضافه شدن پشتیبانی از اپ استورهای شخص ثالث به iOSاین نسخه از سیستم عامل، پشتیبانی از فروشگاه‌های اپلیکیشن شخص ثالث و بسیاری تغییرات دیگر را که توسط DMA الزامی شده است، به همراه می‌آورد؛ اما به خاطر داشته باشید که تمام موارد مرتبط با DMA تنها در اتحادیه اروپا در دسترس خواهند بود. این یعنی اگر ساکن جای دیگری از کره خاکی باشید، نمی‌توانید به این امکانات دسترسی پیدا کنید. پیشینه خبر: خبر خوش برای آیفون بازها: نصب برنامه خارج از اپ استور بالاخره ممکن شد نصب اپلیکیشن از دیگر منابع روی آیفون امکان‌پذیر می‌شود، ولی نه برای همهبه‌لطف بروزرسانی آی او اس ۱۷.۴، هر مرورگری به جز سافاری اپل، اکنون می‌تواند از هر موتور رندرینگی که توسعه‌دهندگانش می‌خواهند استفاده کند و دیگر مجبور به استفاده از WebKit اپل نیستند. علاوه بر این، هنگامی که پس از نصب این به‌روزرسانی برای اولین بار وارد سافاری می‌شوید، با صفحه‌ای برای انتخاب مرورگر پیش‌فرض مواجه خواهید شد. این‌ها نشان می‌دهد اپل از انحصارطلبی پا پس کشیده است.خبر خوب دیگری برای کاربران آیفون در کشورهای عضو اتحادیه اروپا این که فناوری NFC با اپلیکیشن‌های جایگزین کیف پول و بانکداری کار می‌کند و دیگر منحصراً به Apple Pay محدود نیستید. این تمام تغییرات مرتبط با اتحادیه اروپا بود.این به‌روزرسانی همچنین رونوشت خودکار پادکست‌ها (به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و آلمانی)، ایموجی‌های جدید (قارچ، ققنوس، لیموترش، زنجیر شکسته، تکان دادن سر) و رفع دو مشکل امنیتی که گفته می‌شود مورد سوء استفاده قرار گرفته‌اند را به ارمغان می‌آورد. برای بهبود امنیت آیفون خود، توصیه می‌کنیم در اسرع وقت آن را به‌روزرسانی کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها