جک J4 کرمان موتور: آغاز جذاب اقساطی فروش در اسفند ماه ۱۴۰۲

مارس 9, 2024 0 نظر 23

آغاز فروش اقساطی جک J4 کرمان موتور

در اسفند ماه سال ۱۴۰۲، کرمان موتور با افتخار اعلام می‌کند که آغاز به فروش اقساطی خودروی محبوب جک J4 را آغاز کرده است. جک J4 با طراحی بی‌نظیر، امکانات فوق‌العاده و قیمت مناسب، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانواده‌ها و جوانان است.

این خودرو با موتور قدرتمند و مصرف کم سوخت، مناسب برای استفاده روزانه و سفرهای بلند مدت می‌باشد. همچنین با فناوری‌های پیشرفته ایمنی مثل ABS و ESP، امنیت شما را حفظ می‌کند.

شرایط فروش اقساطی جک J4 در کرمان موتور بسیار منعطف و رضایتبخش است. با پرداخت مبلغ اولیه کم و مازاد از مدت زمان بازپرداخت طولانی، این خودرو را به راحتی می‌توانید به تخته‌سفید خود اضافه کنید.

پس از بهره‌مندی از این فرصت منحصر به فرد، می‌توانید خود را بر سر قدرت و زیبایی جک J4 ببینید. به زودی به شعبه ما مراجعه کنید و از این فرصت طلایی بهره ببرید.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۵فروش اقساطی جک J4 کرمان موتور در اسفند ۱۴۰۲ آغاز شد. کرمان موتور سدان چینی جک جی ۴ را به شکل اقساطی به بازار عرضه می‌کند.شرکت کرمان موتور قصد دارد از روز یکشنبه ۲۰ اسفند تا روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ سدان چینی جک جی ۴ را به شکل اقساطی به متقاضیان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش جک جی ۴ آشنا خواهیم شد.فروش اقساطی جک J4 – اسفند ۱۴۰۲کرمان موتور در این طرح سدان جک J4 را با قیمت مصوب ۷۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در مدل ۱۴۰۳ و رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن متالیک به فروش می‌رساند. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش‌پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان و اقساط ۱۸ ماهه و ۲۴ ماهه خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو نیز ۹۰ روز اعلام شده است و نرخ تاخیر در تحویل خودرو نیز ۳ درصد ماهانه خواهد بود. آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: جک جی ۴ شرایط فروش خودرو کرمان موتور ۱۴۰۲-۱۲-۱۹

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها