ردمی نوت ۱۳ و ۱۳ پرو با فناوری ۴G توسط شیائومی معرفی شدند

ژانویه 17, 2024 0 نظر 31

شیائومی، یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان، اخیرا از نسخه ۴G دو گوشی ردمی نوت ۱۳ و ۱۳ پرو رونمایی کرد. این دو گوشی با ویژگی‌ها و امکانات برتر خود توجه بسیاری از علاقمندان به تکنولوژی را به خود جلب کرده اند.

نسخه ۴G این دو گوشی با صفحه نمایش بزرگ و دقیق، دوربین عالی و عمر باتری طولانی، توانسته است بازار تلفن های هوشمند را به خود جلب کند. همچنین، یکی از ویژگی‌های بارز این گوشی‌ها، پشتیبانی از شبکه ۴G است که امکان دسترسی سریع و آسان به اینترنت را فراهم می‌کند.

در کل، نسخه ۴G دو گوشی ردمی نوت ۱۳ و ۱۳ پرو با طراحی زیبا و ویژگی‌های متنوع، گزینه‌ی مناسبی برای کاربرانی است که به دنبال یک گوشی قدرتمند و هوشمند هستند. بنابراین، این دو گوشی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای افرادی با نیازهای مختلف و متنوع در جامعه باشد.

۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۶

نسخه های ۴G ردمی نوت ۱۳ و ۱۳ پرو – Redmi Note 13 Pro گوشی هایی میان رده در بازه قیمتی ۲۰۰ دلار هستند که مشخصات قابل توجهی مانند دوربین اصلی ۱۰۸ و ۲۰۰ شواپیکسلی دارند.

شیائومی فروش جهانی سه مدل ۵G سری Redmi Note 13 را آغاز کرد؛ اما همزمان، نسخه ۴G ردمی نوت ۱۳ و ۱۳ پرو هم معرفی شده‌اند.

یکی از تفاوت‌های مهم این دو را باید در چیپست آن‌ها جستجو کنیم. نوت ۱۳ پرو ۴G از تراشه هلیو G99 مدیاتک قدرت می‌گیرد، در حالی که نوت ۱۳ ۴G به اسنپدراگون ۶۸۵ کوالکام تجیهز شده؛ ظرفیت حافظه داخلی و رم مدل پرو هم بیشتر است.

هر دو گوشی یک پنل آمولد ۶٫۶۷ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و حسگر اثر انگشت داخلی دارند. صفحه مدل پرو با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود و مدل معمولی با گوریلا گلس ۳؛ اما حداکثر روشنایی نمایشگر آن‌ها به ۱۳۰۰ نیت می‌رسد.

مانند ردمی نوت ۱۳ پرو ۵G، نسخه ۴G هم از وجود سنسور ۲۰۰ شواپیکسلی ISOCELL HP3 بهره می‌برد که قدرت بزرگ‌نمایی ۴x دارد. سنسور اصلی در ردمی نوت ۱۳ ۴G اما ۱۰۸ شواپیکسلی با زوم ۳x است. دیگر مشخصات اپتیک این گوشی‌ها شامل دوربین‌های فوق عریض ۸ شواپیکسلی و ماکرو ۲ شواپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۱۶ شواپیکسلی در جلو می‌شود. حیف که هیچ‌کدام از ضبط ویدیو ۴K پشتیبانی نمی‌کنند و حداکثر کیفیت فیلم‌برداری آن‌ها ۱۰۸۰p است.

در سرعت شارژ هم تفاوت دیده می‌شود. مدل پرو یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۷ وات دارد؛ اما سرعت شارژ در مدل دیگر، ۳۳ وات است.

این گوشی‌ها با سیستم عامل اندروید ۱۳ و میوآی ۱۴ وارد بازار می‌شوند. برای در امان ماندن از قطرات آب و ذرات غبار، گواهی IP54 هم دارند.

قیمت نسخه های ۴G ردمی نوت ۱۳ و ۱۳ پرو شیائومی

قیمت نوت ۱۳ پرو ۴G با ترکیب حافظه ۸/۲۵۶GB از ۲۵۰ دلار آغاز می‌شود. البته یک نسخه گران‌تر ۱۲/۵۱۲GB هم موجود است.

ردمی نوت ۱۳ ۴G اما در نسخه‌های ۶/۱۲۸ گیگ، ۸/۱۲۸ گیگ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود که ارزان‌ترین آن‌ها، ۱۷۹ دلار قیمت دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها