نتایج تست باتری گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳ ۴G به نمایش درآمد

فوریه 19, 2024 0 نظر 41

نتایج تست باتری گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳ ۴G منتشر شد

گوشی های هوشمند امروزه برای افراد جزئی مهم و ناگزیری از زندگی شده‌اند و یکی از مواردی که افراد برای خرید گوشی هوشمند مهم می‌دانند، عمر باتری گوشی است. با توجه به این موضوع، شرکت شیائومی اخیراً نتایج تست باتری گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳ ۴G را منتشر کرده است.

به گزارش منابع، باتری ۵۲۵۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی توانسته است در تست های مختلف، عمر باتری بسیار خوبی را ارائه دهد. این گوشی موفق شده است با استفاده از تکنولوژی مدیریت مصرف باتری بهترین عمر ممکن را برای کاربران خود فراهم کند.

همچنین، با توجه به نتایج تست، این گوشی در مقایسه با دیگر گوشی های هم رده اش، عمر باتری بهتری داشته است که این موضوع می‌تواند یکی از عوامل تصمیم‌گیری برای خرید این گوشی برای بسیاری از افراد باشد.

بنابراین، با توجه به نتایج تست باتری گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳ ۴G، به نظر می‌رسد که عمر باتری این گوشی از سطح قابل قبولی بالاتری برخوردار بوده و می‌تواند یک گزینه مناسب برای افرادی باشد که به دنبال گوشی با عمر باتری طولانی هستند.

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۸در تست باتری ردمی نوت ۱۳ فورجی – Xiaomi Redmi Note 13 4G امتیاز کارکرد فعال ۱۱ ساعت و ۵۲ دقیقه برای این گوشی شیائومی به ثبت رسید.گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳ ۴G یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که در همراهی با تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ کوالکام، می‌تواند شارژدهی مطلوبی داشته باشد؛ چیزی که نتایج تست وب‌سایت GSMArena هم نشان می‌دهد. البته شاید انتظار می‌رفت کارکرد آن در زمان مکالمه تلفنی، کمی بیشتر از زمان ثبت شده باشد.نتایج تست باتری شیائومی ردمی نوت ۱۳ ۴Gمدت زمان کارکرد فعال گوشی (Active Use Score): 11 ساعت و ۵۲ دقیقهمدت زمان مکالمه تلفنی: ۲۳ ساعت و ۵۲ دقیقهمدت زمان وبگردی: ۱۱ ساعت و ۷ دقیقهمدت زمان استریم ویدیو: ۱۳ ساعت و ۵۵ دقیقهمدت زمان گیمینگ: ۷ ساعت و ۱۸ دقیقهاین کارنامه، هم‌سطح با گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو ۴G و کمی بهتر از ردمی نوت ۱۳ ۵G است؛ البته اگر زمان مکالمه تلفنی را فاکتور بگیریم. در جدول زیر، می‌توانید نتایج تست باتری چند گوشی رقیب را با آن مقایسه کنید. تست باتری شیائومی ردمی نوت ۱۳ ۱۴۰۲-۱۱-۳۰

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها