نتایج بنچمارک گلکسی A55: طلایی‌ترین قدرت گرافیکی در این گوشی

مارس 4, 2024 0 نظر 33

نتایج بنچمارک گلکسی A55 به تازگی منتشر شده و این موضوع خبر خوبی در خصوص قدرت گرافیکی این گوشی را اعلام کرده است. گلکسی A55 با امکانات و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که دارد، توانسته است همه‌ی انتظارات را برآورده نماید، به ویژه در زمینه‌ی کارایی گرافیکی. این گوشی با پردازنده‌ی قدرتمند و گرافیکی عالی، به راحتی تمامی بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی را اجرا می‌کند و تجربه‌ی بی‌نظیری را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

نتایج بنچمارک گلکسی A55 نشان می‌دهد که این گوشی از دیگر رقبای خود در بازار بهتر عمل کرده و توانسته است جای خود را بهتر از همیشه نشان دهد. با توجه به این نتایج، می‌توان ادعا کرد که گلکسی A55 یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار است و توانایی بالایی در زمینه‌ی پردازش گرافیکی دارد. به همین دلیل، خرید و استفاده از این گوشی برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی قدرتمند و با کیفیت هستند، توصیه می‌شود.

ارسال شده توسط: معین کریمی ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۳نتایج بنچمارک گلکسی A55 سامسونگ در گیک‌بنچ ۶ منتشر شده که از پیشرفت چششویر قدرت گرافیکی آن به‌لطف پردازشگر گرافیکی AMD خبر می‌دهد.گوشی میان‌رده گلکسی A55 سامسونگ قرار است با بهره‌مندی از چیپست جدید اگزینوس ۱۴۸۰ که حاوی پردازنده گرافیکی AMD است، پیشرفت قابل توجهی را به محصولات میان‌رده غول کره‌ای بیاورد. بررسی‌های اخیر انجام شده روی این گوشی، عملکرد فنی آن را مورد بررسی قرار می‌دهند. در واقع این بررسی جدید، روی عملکرد کلی پردازنده اختصاصی سامسونگ یعنی اگزینوس ۱۴۸۰ متمرکز است. در گجت نیوز بخوانید: آموزش ساخت اکانت سامسونگ با روش‌های مختلف در همه گجت‌هاعملکرد پردازنده گرافیکی AMD زیر قاب گلکسی A55نتایج بنچمارک گلکسی A55 نشان می‌دهد که عملکرد کلی پردازنده زیر قاب آن معادل پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸G سه سال پیش کوالکام است. چیپست اگزینوس ۱۴۸۰ با استفاده از فرآیند ساخت ۴ نانومتری سامسونگ ساخته شده و دارای پیکربندی ۸ هسته‌ای است. این پردازنده شامل ۴ هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲.۷۵ گیگاهرتزی و ۴ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰۵ گیگاهرتزی می‌شود.در بنچمارک Geekbench 6، امتیاز تک هسته‌ای گوشی میان‌رده جدید سامسونگ به ۱۱۶۱ امتیاز رسیده که ۱۸.۵ درصد نسبت به نسل قبل افزایش یافته است. امتیاز چند هسته‌ای ۳۳۹۸ امتیاز را هم دریافت کرده که ۲۲.۷ درصد نسبت به نسل قبل بیشتر خواهد بود. به‌طور کلی، این امتیازها نشان می‌دهند که عملکرد گلکسی A55 بسیار خوب است.در بنچمارک AnTuTu، پردازنده Exynos 1480 امتیاز ۷۱۳،۹۹۳ را کسب کرده که از افزایش ۲۰.۴ درصدی نسبت به نسل قبلی خبر می‌دهد. همچنین پس از انجام تست ۱۵ دقیقه‌ای محدودیت سرعت CPU روی اگزینوس ۱۴۸۰، مشخص شد که دمای آن نسبتاً پایدار است و افت ناگهانی ندارد.برای پردازنده گرافیکی، گلکسی ای ۵۵ از GPU آدرنو ۵۳۰ مبتنی بر معماری RDNA ۲ استفاده می‌کند. عملکرد واحد GPU به طور قابل توجهی بهتر از Mali G۶۸ در گلکسی ای ۵۴ است. در امتیاز محاسباتی گیک بنچ ۶ GPU، پردازنده Xclipse 530 در مقایسه با Mali G۶۸ به‌میزان ۳۱.۴ درصد بهبود یافته است. این یعنی می‌توانید انتظار عملکرد گرافیکی قدرتمندتری را از گوشی میان‌رده آتی سامسونگ هنگام اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌های گرافیکی سنگین داشته باشید. بازار آماده است فرش قرمز را زیر پای گوشی گلکسی A55 پهن کند. پیشینه خبر: مشخصات فنی، رنگ بندی و قیمت گلکسی A55 سامسونگ لو رفت اولین عکس های واقعی گلکسی آ ۵۵ سامسونگ منتشر شد گلکسی A55 و A35 سامسونگ یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک‌تر شدند

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها