محمدرضا گلزار به عنوان سفیر رسمی برند اکستریم VX با خرید محصول جذاب + ویدیو

ژانویه 30, 2024 0 نظر 101

محمدرضا گلزار، هنرمند مطرح و محبوب سینما و تلویزیون ایران، به تازگی به عنوان سفیر برند اکستریم VX انتخاب شده است. این خبر برای طرفداران این هنرمند مورد استقبال قرار گرفته است زیرا او با انتخاب این برند، به عنوان یکی از نمایندگان اصلی آن، از دید هشوان به عنوان یک مدل و بازیگر مطرح شناخته شده است.

اکستریم VX یکی از برندهای معروف در صنعت مد مردانه است که از تولیدات با کیفیت و زیباشناخته معروف است. انتخاب محمدرضا گلزار به عنوان سفیر این برند، نشان از ارتقای قدرت او در عرصه هنر و مدلینگ دارد و همچنین نشان از محبوبیت و اعتماد برند به این هنرمند است.

این انتخاب به صورت رسمی از سوی برند اکستریم VX در یک ویدیو منتشر شده است که طرفداران و هواداران محمدرضا گلزار را به خود جذب کرده است. این همکاری می تواند گامی مهم در شناخته شدن برند اکستریم VX در بازار مد مردانه باشد و امیدواریم که این همکاری به دو طرف مزیت های بسیاری برساند.

مدیران خودرو طی رویدادی ضمن رونمایی از اکستریم وی ایکس، بازیگر معروف کشور محمدرضا گلزار را به‌عنوان سفیر رسمی برند Xtrim معرفی کرد.

اکستریم وی ایکس (Xtrim VX) یکی از محصولات جدید مدیران خودرو است که این خودروساز بخش خصوصی پس از تجربه موفق تیگو ۸ پرو به ایران می‌آورد. این خودرو در واقع نسخه ریبرند شده اکسید وی ایکس (Exeed VX) از چری است که مدیران خودرو تحت برند اکستریم در بازار کشور عرضه می‌کند. بر اساس جدیدترین اخبار خودرو، این شرکت در رویدادی ویژه ضمن نمایش اکستریم وی ایکس، بازیگر شناخته شده کشور محمدرضا گلزار را رسماً به‌عنوان سفیر این برند معرفی کرد.

معرفی محمدرضا گلزار به‌عنوان سفیر برند اکستریم مدیران خودرو

امروز علاوه بر رونمایی از کراس اوور VX برند Xtrim مدیران خودرو، بازیگر مشهور محمدرضا گلزار به‌عنوان سفیر رسمی این برند و «اولین اکستریمر» معرفی شد. در این رویداد همچنین شروین یگانه، راننده حرفه‌ای مسابقات اتومبیل‌رانی در کنار محمدرضا گلزار حضور داشت.

معرفی محمدرضا گلزار به‌عنوان سفیر برند اکستریم مدیران خودرو

مدیران خودرو از این پس تحت برند جدید اکستریم، محصولات لوکس برند اکسید چری را مونتاژ یا حتی وارد خواهد کرد و پیش‌تر علاوه بر اکستریم XV، اکستریم TXL و اکستریم LX را تحت همین برند معرفی کرده است.

معرفی محمدرضا گلزار به‌عنوان سفیر برند اکستریم مدیران خودرومعرفی محمدرضا گلزار به‌عنوان سفیر برند اکستریم مدیران خودرو

در واقع کراس اوور سایز متوسط اکستریم وی ایکس به‌همراه بقیه محصولات مذکور، پرچمداران لوکس جدید مدیران خودرو خواهند بود. در نتیجه، انتظار می‌رود که این شرکت هرچه بیشتر روی تبلیغات آن‌ها تمرکز کند تا بتواند نتیجه مطلوب خود را از عرضه این خودروها در بازار ایران بگیرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها