آپدیت شگفت‌انگیز اندروید ۱۴ برای یکی از قدیمی‌ترین تبلت‌های سامسونگ منتشر شد

ژانویه 5, 2024 0 نظر 41

آپدیت اندروید ۱۴ برای تبلت های قدیمی سامسونگ، اخبار داغی است که بسیاری از کاربران این دستگاه ها را به خوشحالی فرا میخواند. این آپدیت منجر به بهبود عملکرد و امکانات دستگاه های قدیمی می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از آخرین ویژگی‌های نسخه‌ی ۱۴ اندروید بهره ببرند.

تبلت‌های قدیمی سامسونگ به دلیل عدم سازگاری با نسخه‌های جدید اندروید، گاهی اوقات مجبور به استفاده از ویژگی‌های قدیمی و ناکارآمدی می‌شدند. اما با عرضه‌ی آپدیت اندروید ۱۴ برای این دستگاه‌ها، کاربران می‌توانند از سرعت و عملکرد بهتری برخوردار شوند و از امکانات جدید این نسخه بهره‌مند شوند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از کاربران هنوز از تبلت‌های قدیمی سامسونگ استفاده می‌کنند، این آپدیت می‌تواند برای آن‌ها خبر خوبی باشد. این آپدیت نشان دهنده‌ی پشتیبانی سامسونگ از محصولات قدیمی و تلاش آن‌ها برای بهبود تجربه‌ی کاربری است.

۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۳

با آپدیت جدید ۱٫۷ گیگابایتی، کاربران این تبلت قدیمی سامسونگ می‌توانند طعم استفاده از اندروید ۱۴ و One UI 6.0 را بچشند.

سامسونگ آپدیت One UI 6.0 را بر پایه اندروید ۱۴ برای تبلت گلکسی Tab S6 Lite منتشر کرد. این بسته بروزرسانی با شماره ورژن P613XXU4CWL1، حدود ۱٫۷ گیگابایت حجم دارد و روند انتشار آن از اروپا آغاز شده است.

انتظار می‌رود در ساعات و روزهای آینده، کاربران گلکسی تب اس ۶ لایت در سایر نقاط دنیا هم به آن دسترسی پیدا کنند. شما هم اگر هنوز نوتیفیکیشن مربوطه را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید از قسمت تنظیمات دستگاه به منوی بروزرسانی نرم افزاری سر بزنید.

پس از دانلود و نصب آپدیت روی تبلت خود، رابط کاربری بهینه شده‌ای را خواهید داشت که آپشن‌های بیشتری برای امنیت و حفظ حریم خصوصی شما دارد. نوتیفیکیشن‌ها و ویجت‌های بازطراحی شده، افزایش دوام شارژ باتری و بهبود عملکرد کلی دستگاه، تغییرات دیگری هستند که احتمالا احساس خواهید کرد.

آپدیت وان یو آی ۶، وصله امنیتی ماه نوامبر ۲۰۲۳ را هم به گلکسی تب S6 لایت می‌آورد و چند اپ پیش‌فرض را به آخرین نسخه موجود، ارتقا می‌دهد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها