پیشنهاد ویژه مدیران خودرو در ماه نیمه شعبان ۱۴۰۲

فوریه 24, 2024 0 نظر 25

شرایط فروش مدیران خودرو ویژه نیمه شعبان ۱۴۰۲

با فرا رسیدن ماه مبارک نیمه شعبان، شرکت خودروسازان تصمیم گرفته است تا با ارائه شرایط ویژه به مدیران و کارکنان خودرو، این روزهای مناسب را به یاد ماندنی تبدیل کند. در این ماه پر برکت، شما می‌توانید از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه در خرید خودروهای مدرن و اکونومیک بهره‌مند شوید.

با خرید خودرو در این ماه، علاوه بر دریافت تخفیف‌های ویژه، به تجربه‌ی رضایت از خرید خودرو با کیفیت و طراحی مدرن نیز دست خواهید یافت. همچنین، با خرید از مراکز معتبر و اعتباری خودروسازی، به اطمینان از کیفیت و عمر طولانی خودرو خود دست پیدا خواهید کرد.

بنابراین، اگر به دنبال یک فرصت خرید مناسب و ویژه هستید، بهترین زمان برای خرید خودرو در ماه نیمه شعبان است. به همراه خانواده و عزیزان خود، این فرصت را از دست ندهید و خودرود خود را بهترین جشن هدیه دهید.

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۸شرکت مدیران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط فروش ۴ محصول بالارده این شرکت ویژه نیمه شعبان ۱۴۰۲ را اعلام کرد.گروه مدیران خودرو به‌مناسبت آغاز جشن نیمه شعبان طرح فروش نقدی و اقساطی چهار خودرو فونیکس را اعلام کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.شرایط فروش مدیران خودرو در نیمه شعبان ۱۴۰۲طبق جدول منتشر از سوی مدیران خودرو، شاهد عرضه ۴ محصول این شرکت هستیم. در این طرح خودرو فونیکس تیگو ۷ پرو پریمیوم با قیمت ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، خودرو فونیکس FX با قیمت ۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، خودرو فونیکس تیگو ۸ پرو پریمیوم با قیمت ۲ میلیارد و ۵۸۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و خودرو فونیکس تیگو ۸ پرو +E نیز با قیمت ۲ میلیارد و ۷۶۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عرضه خواهند شد.ضمنا شرایط خرید اقساطی این محصولات نیز میسر خواهد بود. تعداد اقساط نیز بسته به شرایط انتخابی از ۱۲ الی ۶۰ ماه متغیر است.این طرح از ساعت ۱۵ شنبه مورخ ۵ اسفندماه ۱۴۰۲ در نمایندگی‌های مجاز این شرکت آغاز خواهد شد. همچنین بخوانید: سردرگمی عجیب برای ثبت نام کنندگان ساینا S تیپ DA وزارت صمت، مجوز افزایش قیمت خودروهای مونتاژی را صادر کرد + قیمت جدید خودروهای مونتاژی اسفند ۱۴۰۲

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها