ایرانسل در نمایشگاه خودرو تهران برگزار می‌شود

ژانویه 28, 2024 0 نظر 27

حضور ایرانسل در اتو اکسپو یا نمایشگاه خودرو تهران نشان از تلاش این شرکت برای ارتقا و گسترش خدمات خودرو در ایران دارد. این حضور یک فرصت بزرگ برای ایرانسل است تا به عنوان یکی از ارائه دهندگان خدمات ارتباطی برای خودروها، به نمایش گذاشتن ویژگی های جدید و نوآوری های خود بپردازد.

با توجه به اهمیت بالای صنعت خودرو در ایران، حضور ایرانسل به عنوان یکی از بزرگترین اپراتورهای ارتباطی کشور، نشان از تمایل جدی این شرکت به همکاری با این صنعت دارد. این حضور احتمالا شامل ارائه راه حل های مبتنی بر فناوری ارتباطی برای ارتباط خودروها و همچنین خدمات ارتباطی برای کاربران خودروها خواهد شد.

از این رو، حضور ایرانسل در این رویداد به عنوان یکی از مهمترین نمایشگاه های خودرو در کشور، می تواند به توسعه خدمات ارتباطی برای خودروها و همچنین ارتقای فناوری ارتباطی در این صنعت کمک شایانی بکند.

۰۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۴

نمایشگاه بین المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته، موسوم به اتو اکسپو تهران از ۹ بهمن آغاز می‌شود و ایرانسل نیز در این رویداد حضور خواهد داشت.

مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب تهران از روز ۹ بهمن ۱۴۰۲ میزبان پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران، موسوم به اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ خواهد بود. علاقه‌مندان نیز در روزهای ۱۰ تا ۱۵ بهمن ماه می‌توانند با مراجعه به مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب از یکی از بزرگترین و مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو ایران بازدید کنند.

راهکارهای سازمانی ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در این نمایشگاه بزرگ حضور خواهد داشت و محصولات و راهکارهای دیجیتال و هوشمند خود را معرفی می‌کند. از جمله این محصولات و راهکارهای دیجیتال و هوشمند ایرانسل می‌توان به سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، سرویس خودرو متصل (Connected Car) و سرویس‌های دیجیتال مانند دانا پلاس، یلو ادوایز، یلو هاب و… اشاره کرد که در غرفه ملل مرکز نمایشگاه‌های بین‌الملی شهر آفتاب تهران به بازدیدکنندگان، صاحبان صنایع و خودروسازان معرفی می‌شوند.

برنامه‌های ایرانسل در اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲

راهکارهای سازمانی ایرانسل در اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ بر فناوری‌ها و نوآوری‌های حوزه خودرو تمرکز خواهد داشت و به ارائه بستری معتبر به‌منظور تبادل دانش، فناوری و تجارت در این صنعت می‌پردازد و خدمات مدیریت هوشمند ناوگان یا FMS را نیز با شرایط استثنایی ارائه خواهد کرد. بر اساس شرایط اعلام شده توسط ایرانسل، خریداران با خرید هر سرویس مدیریت هوشمند ناوگان، علاوه بر برخورداری از خدمات این سرویس، پنج تا ده درصد تخفیف برای محصول واکه، سیستم بی‌سیم ایرانسل (PoC)، بیست درصد تخفیف برای سرویس موبایل سازمانی (MVPN)، بیست تا پنجاه و پنج درصد تخفیف برای سرویس یلوادوایز (Y’ello Adwise) و بیست تا سی درصد تخفیف برای حساب کاربری دانا پلاس دریافت می‌کنند.

علاوه بر این، در روزهای برگزاری نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۲، کارگاه‌های آموزشی مختلفی برگزار خواهد شد که یکی از این کارگاه‌ها، کارگاهی مرتبط با موضوع بررسی تجربه سه اپراتور خارجی تلفن همراه در زمینه خودرو متصل در کشورهای مختلف و با محوریت نقش اپراتور در اکوسیستم صنعت خودرو، سرویس‌های اپراتور، بررسی اپراتور در صنعت خودروی متصل و مدل‌های همکاری با ذی‌نفعان است.

غرفه راهکارهای سازمانی ایرانسل در روزهای ۱۰ تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ و از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در سالن ملل مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب تهران از علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ میزبانی می‌کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها