آغاز جشنواره ایرانسل با جوایز ارزشمند تازه‌ترین هدیه های دیجیتال

مارس 10, 2024 0 نظر 20

جشنواره عیدی دیجیتال ایرانسل، یک فرصت فوق العاده برای شرکت کنندگان است که می‌توانند با شرکت در این جشنواره از جوایز ارزشمند و متعدد بهره‌مند شوند. این جشنواره به مناسبت فصل بهار و نزدیکی عید نوروز برگزار می‌شود و شرکت کنندگان می‌توانند با ارسال ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه خود به این جشنواره، جوایز نفیسی را از طرف ایرانسل دریافت کنند.

با اغاز این جشنواره، فرصتی مناسب برای همه افراد برای ابراز استعدادهای خود و شناخت بهتر دیجیتال‌ترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی کشور فراهم شده است. جوایزی ارزشمند مانند گوشی‌هوشمند، تبلت و لوازم جانبی موردنیاز دیجیتال در انتظار برندگان این جشنواره است.

بنابراین، اگر شما هم مایل به شرکت در این جشنواره و به دست آوردن جوایز ارزشمند هستید، حتماً از این فرصت برای نشان دادن استعداد خلاقانه و دیجیتال خود بهره بیاورید و شانس خود را برای برنده شدن در این جشنواره ایرانسل امتحان کنید.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۳جشنواره عیدی دیجیتال ایرانسل با جوایز ارزنده آغاز شد. در جشنواره نوروزی کیف پول دیجیتال ایرانسل (جیب جت) جوایز بزرگی چون ۲ کمک هزینه ۵ میلیارد ریالی خرید خودرو ارائه می‌شود.جیب جت به عنوان کیف پول دیجیتال ایرانسل یک جشنواره نوروزی ویژه را در نظر گرفته است. در همین راستا کاربرانی که از ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ از سرویس‌های کیف پول دیجیتال ایرانسل استفاده کنند و یا از طریق بخش «عیدی بده» این کیف پول به سایر کاربران عیدی دیجیتالی دهند، جوایز بزرگی را دریافت خواهند کرد.آغاز جشنواره عیدی دیجیتال ایرانسلکاربران جیب جت تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ قادرند از طریق بخش «عیدی بده» در اپلیکیشن ایرانسل من به دوستان و عزیزان خود عیدی دهند و هر دو کاربر در قرعه کشی جوایز ارزنده این کیف پول ایرانسل شرکت کنند. از جوایز این جشنواره می‌توان به دو کمک‌هزینه خرید خودرو به ارزش ۵ میلیارد ریال، گوشی موبایل آیفون ۱۳، کنسول بازی PS5، هدفون بلوتوثی سامسونگ، هدفون بلوتوثی اپل، ساعت هوشمند اپل، ساعت هوشمند سامسونگ، اسکوتر برقی اسمارت بالانس و ۵۰۰ هزار تومان اعتبار هدیه در کیف پول جیب جت برای ۲ هزار نفر (برای خرید محصولات ایرانسل) اشاره کرد.ضمن اینکه تمام کاربران ایرانسل که تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای نخستین بار جیب جت خود را از طریق درگاه‌های بانکی شارژ کنند، ۱ گیگابایت اینترنت ایرانسل با اعتبار ۲۴ ساعت در قالب هدیه دریافت خواهند کرد.کاربران برای افزایش شانس قرعه کشی خود می‌توانند در طول برگزاری این جشنواره تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال از سرویس‌های و خدمات جیب جت استفاده کنند، از طریق بخش «عیدی بده» نیز به دوستان خود عیدی دهند و یا عیدی‌های دریافتی خود را از طریق سایر سرویس‌های جیب جت، مصرف کنند. کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن ایرانسل من و فعال‌سازی حساب کابری خود از جیب جت به عنوان کیف پول دیجیتال ایرانسل استفاده کنند.اپراتور ایرانسل در دی ۱۴۰۲ طی مراسمی که در ساختمان مرکزی بانک ملت با حضور زنده‌یاد رضا دولت آبادی (مدیرعامل وقت بانک ملت) و دکتر بیژن عباسی‌آرند (مدیرعامل ایرانسل) برگزار شده بود، از همکاری برای ارائه خدمت کیف پول الکترونیکی جیب جت خبر دادند که در این طرح ایرانسل به عنوان راهبر کیف پول و بانک ملت نیز به عنوان بانک عامل شناخته می‌شود.مواردی چون ساخت کیف پول‌های اشخاص حقیقی، ساخت کیف پول‌های سازمانی، امکان افزایش موجودی از طریق درگاه پرداخت اینترنتی، امکان افزایش موجودی از طریق برداشت مستقیم (Direct Debit)، خرید حضوری از طریق (QR-Code) از پایانه‌های بانک ملت و پارسیان، انتقال موجودی به کیف دیگر (کیف به کیف)، انتقال موجودی کیف پول به حساب بانکی، تسویه آنی با پذیرندگان (با امکان تسهیم از مبدا) و پاداش خرید (Cash-Back به عنوان امکانات جیب جت شناخته می‌شوند.علاوه بر این، این کیف پول دیجیتال ایرانسل برای شبکه پذیرندگان نیز قابلیت‌هایی نظیر امکان ایجاد کیف پول تجاری برای فروشنده‌ها، امکان تسویه حساب آنلاین و آفلاین، امکان اعطای پاداش خرید به شکل آنی، امکان ایجاد محدودیت‌های مورد نظر در محل خرج‌ کاربر و ارائه سرویس‌های مالی را نیز در نظر گرفته است. بیشتر بخوانید: فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه آموزش فعال یا غیرفعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول، ایرانسل و رایتل + پیشواز عبادت

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها