بسته های مکالمه ایرانسل انحصاری برای ماه مبارک رمضان منتشر شد!

مارس 12, 2024 0 نظر 19

بسته های مکالمه هدیه ایرانسل ویژه ماه مبارک رمضان اعلام شد

ماه مبارک رمضان فرصتی است که در آن بیشتر به دوستان و خانواده‌های خود نزدیک شویم و از این ماه پر فضیلت برای ارتباط با دیگران بهره ببریم. به همین مناسبت، ایرانسل بسته های مکالمه ویژه‌ای برای مشترکان خود طراحی کرده است. این بسته ها امکان ارسال پیامک و تماس با تعداد مشخصی از دوستان و خانواده‌ها را به شما می‌دهند، بدون نگرانی از هزینه‌های اضافی.

بسته های مکالمه هدیه ایرانسل برای هر نوع نیازی در طول ماه مبارک رمضان مناسب هستند. از افرادی که در شهرهای دیگر زندگی می‌کنند گرفته تا فردی که از ارتباط مستمر با دوستان و خانواده خود لذت می‌برد، این بسته ها امکان ارتباط راحت و مقرون به صرفه با عزیزان را فراهم می‌کنند. به همین دلیل، از این فرصت برای ارسال هدایای مفید و ماندگار به عزیزان خود استفاده کنید و آنها را در طول ماه مبارک رمضان همراهی کنید.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۰بسته های مکالمه هدیه ایرانسل ویژه ماه مبارک رمضان اعلام شد. ایرانسل برای مشترکان خود بسته مکالمه ۴۰+۴ و بسته مکالمه رایگان سحرگاهی را در نظر گرفت.اپراتور ایرانسل به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان ۱۴۴۵ هجری قمری برای مشترکان خود بسته مکالمه هدیه ۴۰+۴ و بسته مکالمه رایگان سحرگاهی را در نظر گرفت.جزئیات بسته های مکالمه هدیه ایرانسلمشترکان با فعالسازی بسته مکالمه هدیه ۴۰+۴ می‌توانند بعد از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی (درون شبکه)، ۴۰ دقیقه بعدی مکالمه را به شکل رایگان انجام دهند. این بسته هدیه از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ (در طول ماه مبارک رمضان) قابل استفاده است و مشترکان با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* و یا از طریق سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من می‌توانند آن را فعال کنند.علاوه بر این، مشترکان در طول ماه مبارک رمضان از ساعت ۴ تا ۶ بامداد می‌توانند از بسته مکالمه رایگان ۱ ساعته ایرانسل استفاده کنند. این بسته ویژه مکالمه درون شبکه‌ای بوده و با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۱*۴۴۴۴* و یا از طریق سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من می‌توان آن را فعال کردگفتنی است مشترکان ایرانسل می‌توانند به دفعات این هدیه‌ها را فعال‌سازی کرده و از آنها استفاده کنند. در واقع در استفاده چند باره از این هدایا محدودیتی وجود نخواهد داشت. بیشتر بخوانید: فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه آموزش فعال یا غیرفعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول، ایرانسل و رایتل + پیشواز عبادت

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها