فرصت دیدن تصاویر اجمل گوشی سامسونگ گلکسی M15

مارس 2, 2024 0 نظر 25

اخیراً تصاویر رسمی از گوشی هوشمند جدید سامسونگ گلکسی M15 در فضای مجازی منتشر شد که به نظر می‌رسد این گوشی جدید از سری محبوب گلکسی M به زودی معرفی خواهد شد. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که این گوشی دارای طراحی زیبا و شیکی است که با استفاده از جزئیات مینیمال، نمای مات و نورپردازی منحصر به فرد به چشم می‌خورد.

گلکسی M15 به نظر می‌رسد دارای صفحه نمایش بزرگ و با کیفیتی است که تجربه‌ی بیننده را بهبود می‌بخشد. همچنین، در تصاویر مشاهده می‌شود که این گوشی دارای دوربین های پیشرفته و قابلیت های عکاسی متنوعی است که به کاربران امکان عکاسی حرفه‌ای را می‌دهد.

اطلاعات فنی دقیق این گوشی هنوز منتشر نشده است ولی با توجه به تصاویر انتشار یافته، مشخص است که گلکسی M15 یک گوشی پرقدرت و سبک با عملکرد بالا خواهد بود که به علاقه‌مندان به فناوری ارتباطی، تجربه‌ی به‌یادماندنی را ارائه می‌دهد. منتظر معرفی رسمی این گوشی جدید از سامسونگ باشید.

ارسال شده توسط: معین کریمی ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۴تصاویر رسمی گوشی سامسونگ گلکسی M15 در توییتر منتشر شد. گلکسی ام ۱۵ ظاهری بسیار شبیه به گوشی‌های گلکسی ای ۱۵ دارد و فقط نام آن متفاوت است.سه عکس رندر توسط ایوان بلس، افشاگر مطرح و قابل اعتماد توییتر منتشر شده که ادعا می‌شود تصاویر رسمی گوشی سامسونگ گلکسی M15 هستند. اگر این‌چنین باشد که احتمالا هم همین است، ظاهر گلکسی ام ۱۵ شباهت بسیار زیادی با محصولات هم نام سری A خودش، گوشی‌های گلکسی A15 و A15 5G دارد. ما پیشتر می‌دانستیم که این گوشی به یک باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است و از این حیث تفاوتی با نسل گذشته خودش ندارد. اکثر مشخصات فنی آن نیز با گلکسی ای ۱۵ مشترک هستند. این شامل نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی، دوربین اصلی ۵۰ شواپیکسلی و چیپست Dimensity 6100 Plus مدیاتک می‌شود. در گجت نیوز بخوانید: آموزش ساخت اکانت سامسونگ با روش‌های مختلف در همه گجت‌ها ترفندهای جلوگیری از تبدیل شدن SMS به MMS در سامسونگ سامسونگ گلکسی ام ۱۵ ۱۴۰۲-۱۲-۱۲

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها