تخفیف ویژه برای ماه شعبانیه از سوی همراه اول معرفی شد

فوریه 13, 2024 0 نظر 23

بسته ویژه اعیاد شعبانیه همراه اول اعلام شد

اعیاد شعبانیه یکی از جشن‌های مهم و مورد احترام برای جوامع اسلامی است که در این روزها به نماز و عبادت می‌پردازند. برای این مناسبت ویژه، همراه اول بسته‌ی اختصاصی‌ای را برای مشترکان خود تدارک دیده است. این بسته شامل تعدادی از بهترین سرویس‌های مخابراتی شرکت همراه اول می‌باشد که در این روزهای مهم به ارمغان آمده است.

این بسته شامل تخفیف‌های ویژه برای تماس‌های داخلی و بین‌المللی، اینترنت پرسرعت و همچنین پیامک‌های رایگان به دوستان و خانواده‌ی شما است. همچنین امکانات اضافی مانند دسترسی به برنامه‌ها و سرویس‌های افزونه نیز در این بسته وجود دارد.

بهترین جایی که می‌توانید این بسته ویژه را برای خود و عزیزانتان تهیه کنید، فروشگاه‌های همراه اول و یا وب‌سایت این شرکت معتبر است. مناسبت‌های مهمی همچون اعیاد، زمانی است که به دوستان و خانواده‌ی خود نزدیک‌تر باشیم و این بسته ویژه از طرف همراه اول می‌تواند به شما کمک کند تا این همبستگی را بهبود بخشید.

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۴

بسته ویژه اعیاد شعبانیه همراه اول اعلام شد. همراه اول به مناسبت فرارسیدن ماه شعبان برای مشترکان خود یک بسته ویژه ترکیبی مکالمه و اینترنت را در نظر گرفت.

اپراتور همراه اول به مناسبت فرارسیدن ماه شعبان و ولادت های پرنور حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع)، حضرت زین العابدین(ع) و حضرت مهدی(عج) برای تمام مشرکان دائمی، اعتباری و انارستان خود یک بسته ویژه اعیاد شعبانیه در نظر گرفت که شامل یک یک بسته ترکیبی مکالمه و اینترنت می‌شود.

جزئیات بسته ویژه اعیاد شعبانیه همراه اول

مشترکان دائمی و اعتباری اپراتور همراه اول بسته اعیاد شبانیه شامل «۳ گیگابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت» را می‌توانند با شماره‌گیری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۱ مربع» خریداری و فعالسازی کنند. این بسته ۳ روز بوده و با ۶۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۲ هزار تومان برای مشترکان در نظر گرفته شده است.

همچنین بسته اعیاد شعبانیه برای مشترکان انارستان نیز شامل «۱ گیگابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت» است که در قالب یک بسته ۳ روزه با ۶۰ درصد تخفیف به قیمت ۳ هزار تومان به مشتریان ارائه می‌شود. این مشترکان با شماره‌گیری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» می‌توانند این بسته را خریداری و فعالسازی کنند.

مشترکان می‌توانند در مرحله اول این بسته‌ها را در بازه زمانی سه شنبه ۲۴ بهمن تا پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲خریداری و فعال‌سازی کنند. در مرحله دوم نیز امکان خریداری و فعالسازی این بسته‌ها همزمان با نیمه شعبان از شنبه ۵ اسفند تا دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ فراهم خواهد شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها