بروز آنلاین از فیلم «منشی خصوصی من» به مناسبت تولد سیروس گرجستانی

مارس 13, 2024 0 نظر 24

در این روز خاص، فیلم “منشی مخصوص من” به کارگردانی صالح دلدم و با بازی هنرمندانی همچون حسام نواب‌صفوی، الیزابت امینی و ساناز سماواتی، به اکران آنلاین رفته است. این فیلم کمدی خانوادگی، آخرین اثری است که از سوی سیروس گرجستانی به مخاطبان عرضه شده است.

اکران آنلاین این فیلم در پلتفرم فیلیمو آغاز شده و به مدت یک ماه قابل دسترسی خواهد بود. همراه با اکران این فیلم، پوستر آن نیز به نمایش درآمده است. بازیگران شناخته شده ایرانی، از جمله مجید شهریاری و سپیده ذاکری نیز در این فیلم حضور دارند.

این فیلم، به دلایل متعددی از جمله بازیگری قوی و داستان جذاب، به یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سینمایی امسال تبدیل شده است. به همین دلیل، تعداد زیادی از طرفداران هنر و سینما، به حضور در این اکران آنلاین دعوت شده اند.

۱۳:۰۰آخرین هنرنمایی زنده‌یاد سیروس گرجستانی با عنوان «منشی مخصوص من» امروز و در زادروز این هنرمند به اکران آنلاین می‌آید.به گزارش رسیده، فیلم سینمایی «منشی مخصوص من» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی صالح دلدم، امشب (چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه) از ساعت ۲۰ اکران آنلاین نوروزی خود را به مدت یک ماه در پلتفرم فیلیمو آغاز می‌کند. همزمان با آغاز اکران آنلاین، پوستر این فیلم هم رونمایی شد.این کمدی خانوادگی آخرین هنرنمایی زنده‌یاد سیروس گرجستانی محسوب می‌شود. حسام نواب‌صفوی، الیزابت امینی، ساناز سماواتی، مجید شهریاری، سپیده ذاکری، اردشیر کاظمی، سیاوش قاسمی، شهرام تیموریان، هاوار قاسمی، امیرحسن داودی، علیرضا کوکبی، ساناز نامدوست، دیگر بازیگران «منشی مخصوص من» هستند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها