قیمت منحصر به فرد خودروی وارداتی کیا K5 اعلام شد!

ژانویه 22, 2024 0 نظر 35

قیمت کیا K5 وارداتی کوشا خودرو رسما مشخص شد

کمپانی کیا با معرفی مدل جدید خود، یعنی K5، به بازار اتومبیل‌ها رسیدگی کرده است. این خودرو که یک وارداتی کوشا است، دارای طراحی زیبا و مدرن، امکانات فنی بالا و قیمت مناسبی می‌باشد که توجه همه خریداران اتومبیل‌های مدرن را به خود جلب کرده است. اخیراً قیمت این خودرو نیز رسماً مشخص شده است و برای مصرف‌کنندگان اطلاعات زیر را فراهم نموده است. با توجه به مشخصات فنی، ظاهر زیبا و امکانات ویژه این خودرو، قیمت آن انتظار می‌رود تا حجم بالایی از فروش را به خود اختصاص دهد. به همین دلیل اعلام قیمت K5 می‌تواند برای خریداران گزینه جذابی باشد تا خود را با این خودرو شگفت زده کنند. با توجه به وضعیت بازار و ارزش خودروهای وارداتی در کشور، قیمت کیا K5 می‌تواند گزینه عالی برای خریداران باشد که به دنبال خودروی مدرن، ایمن و اقتصادی می‌باشند.

۰۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۳

قیمت کیا K5 وارداتی  توسط کوشا خودرو اعلام شد. در ادامه با جزئیات قیمت‌گذاری و مشخصات سدان وارداتی Kia K5 آشنا خواهیم شد.

شرکت کوشا خودرو که واردکننده محصولات کیا به ایران شناخته می‌شود به‌تازگی قیمت نهایی کیا K5 را اعلام کرد. دعوتنامه این سدان کره‌ای نیز به‌زودی به دست مشتریان خواهد رسید. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز جزئیات قیمت‌گذاری این خودرو را بررسی خواهیم کرد.

قیمت کیا K5 وارداتی

شرکت کوشا خودرو برای سدان کره‌ای کیا K5 قیمت نهایی ۲ میلیارد و ۴۶۷ میلیون و ۳۲۱ هزار تومان را ویژه بهمن ماه در نظر گرفت. البته قیمت علی‌الحساب این خودرو ۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان بود که قیمت نهایی آن اکنون با اضافه شدن تمام هزینه‌ها به حدود ۲٫۵ میلیارد تومان رسیده است.

قیمت کیا K5

گفتنی است این نسخه از کیا K5 از یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۱۹۶ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۶ سرعته AT به چرخ‌های جلو می‌رسد.

این سدان کره‌ای از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی چون فرمان کمکی برقی، اپل کار پلی و اندروید اتو، مولتی مدیای ۸ اینچی، دریچه هوای عقب، تهویه مطبوع دستی، تنظیم صندلی به صورت دستی، حالت رانندگی، کروز کنترل، کامپیوتر سفری، دوربین دنده عقب با نمایش فاصله تا مانع، سنسور پارک جلو و عقب، صندلی ایزوفیکس، سیستم پایش فشار تایرها (TPMS)، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک پدالی، ایربگ راننده و سرنشین، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، سنسور نور و آینه‌های جانبی برقی اشاره کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها