لحظه های ترسناک جاده مرگ در اوکراین، شگفتی هایی که نباید از دست بدهید

مارس 7, 2024 0 نظر 19

لحظات وحشتناک از جاده مرگ در اوکراین

در کشور اوکراین، جاده‌ای وجود دارد که با نام “جاده مرگ” شناخته می‌شود و به خاطر تاریخچه ترافیکی و فاجعه‌های بسیاری که در آن رخ داده است، به این نام معروف است. این جاده که بین شهرهای کی‌یف و اودسا واقع شده است، محل وقوع تصادف‌های وحشتناک و دردناکی بوده است که هر ساله زندگی عدم هزاران نفر را می‌گیرد.

تماشا کنید: لحظات وحشتناک از جاده مرگ در اوکراین، فیلمی ترسناک و هیجان‌انگیز است که شاهد وقایع و تصاویر وحشتناکی هستیم که در این جاده رخ داده است. از تصادف‌های مرگبار گرفته تا ناپدید شدن افراد بدست نیروهای مافیایی، این فیلم به شما نشان می‌دهد که چقدر این جاده می‌تواند یک مکان ترسناک و خطرناک باشد.

از دیدن این فیلم ممکن است احساس ترس و نگرانی کنید اما با واقعیت‌های تلخ وجود این جاده آشنا شوید. اگر به دنبال تجربه یک ترس و هیجان واقعی هستید، حتما این فیلم را تماشا کنید و با لحظات وحشتناک از جاده مرگ در اوکراین آشنا شوید.

ارسال شده توسط: مبین صادقیان ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۵در تصاویر پهپادی منتشر شده توسط ارتش اوکراین، مسیری با نام جاده مرگ شناخته می‌شود که یکی از وحشتناک‌ترین لحظات جنگ با روسیه را نشان می‌دهد.پهپادها از جدیدترین اختراعات بشر شناخته می‌شوند که به دلیل قابلیت‌های خاص، در بیشتر وضعیت‌ها قابل استفاده هستند. پهپادهای نظامی نیز در همین دسته قرار دارند و ارتش اوکراین نیز آن‌ها را به‌کار گرفته است. طبق تصاویر منتشر شده از ارتش اوکراین، در مسیری با نام جاده مرگ تانک‌های روسی مورد حملات همین پهپادها قرار گرفته‌اند. در بخش اخبار نظامی سایت گجت نیوز می‌توانید گزارش این لحظات وحشتناک را ببینید.جاده مرگ در اوکراین؛ مسیری برگشت ناپذیرجاده مرگ مسیری است که در نزدیکی منطقه دونتسک قرار دارد و در واقع یک مسیر روستایی به‌شمار می‎‌رود. همان‌طور که در همین فیلم دیده می‌شود، در این مسیر روستایی حدود ۲۳ تانک و خودروی زرهی روسی منهدم شده‌اند. اکثر این وسایل نقلیه توسط پهپادهای FPV از بین رفته‌اند که علت استفاده ارتش اوکراین از این پهپادها، کمبود مهمات وعده داده شده از کشورهای غربی گزارش شده است.استراتژی روسیه برای غلبه بر اوکراین بیشتر بر حملات پیاده نظامی تمرکز دارد و اوکراین نیز با استفاده از نقاط ضعف این تاکتیک توانسته آسیب‌های شدیدی به ارتش روسیه وارد کند. در گجت نیوز بخوانید: پای یوفو به جنگ روسیه و اوکراین باز شد + ویدیو پوتین: بهترین تانک جهان برای روسیه است بهترین پهپادهای نظامی دنیا در سال ۲۰۲۴ شاهکار جدید پوتین: شبیه ساز واقعی بمب اتم برای آمادگی سربازان

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها