اپل: فضای داخلی ۱۲۸ گیگ برای گوشی، بی نظیر است!

مارس 19, 2024 0 نظر 16

اپل: ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی برای گوشی خیلی زیاد است!

اپل یکی از شرکت‌های پیشگام در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند است که همواره با محصولات با کیفیت و پیشرفته خود توجه همه را به خود جلب کرده است. اخیراً، اپل با معرفی گوشی‌هایی با حافظه داخلی حجیم تا ۱۲۸ گیگابایت، برای کاربران خود اقدام به جذب توجه کرده است.

حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت برای یک گوشی هوشمند خیلی زیاد به نظر می‌رسد. با این حجم ذخیره‌سازی، کاربران می‌توانند تعداد بی‌شماری از عکس‌ها، ویدیوها، فیلم‌ها، بوک‌ها، و اپلیکیشن‌ها را بدون نگرانی از پر شدن حافظه داخلی، در گوشی خود ذخیره و استفاده کنند.

اپل با این قدرت ذخیره‌سازی بالا، به کاربران خود امکان پردازش داده‌های بزرگ و نیازمند به فضای ذخیره‌سازی بیشتر را فراهم می‌کند و تجربه استفاده از گوشی هوشمند را برای آن‌ها بهبود می‌بخشد.

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۱ظاهرا اپل، ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی را برای گوشی های خود کافی دانسته و با ساختن یک تبلیغ جالب، روی این موضوع مانور داده است.نسخه پایه گوشی آیفون ۱۵ اپل فقط ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی دارد. شاید این ظرفیت به‌باور خیلی‌ها کم باشد، آن هم وقتی که بخشی از آن با سیستم عامل iOS و اپلیکیشن‌ها اشغال شده است؛ اما کمپانی سازنده، طور دیگری فکر می‌کند.در تبلیغ جدیدی که اپل ساخته، می‌گوید با همین ظرفیت هم فضای زیادی برای ذخیره تعداد زیادی عکس خواهید داشت. در تبلیغ، کاربری را می‌بینیم که ابتدا تصمیم به پاک کردن تعدادی از عکس‌های درون گوشی خود دارد؛ اما با کمی تامل و دیدن التماس عکس‌ها، منصرف می‌شود!در خوش‌ساخت بودن این ویدیوی تبلیغاتی شکی نیست؛ ولی عجیب اینکه اپل روی نسخه ۱۲۸ گیگ آیفون ۱۵ مانور داده است. اگر قصد ساختن تبلغی درباره حافظه داخلی گوشی‌های جدید را داشت، آیا با برجسته کردن ظرفیت ۱ ترابایتی سری آیفون ۱۵ پرو بازخورد بهتری نمی‌گرفت؟نظر شما کاربران گجت نیوز چیست؟ حافظه ۱۲۸ گیگابایت را برای یک گوشی هوشمند حتی اگر آیفون باشد، کافی می‌دانید؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها