قیمت شگفت انگیز گوشی آیفون در ترکیه نسبت به سایر کشورها!

مارس 11, 2024 0 نظر 20

قیمت گوشی آیفون در ترکیه از همه جای جهان بیشتر است!

گوشی‌های آیفون از جمله محصولات پرطرفدار در بازار تلفن‌همراه هستند. اما یکی از جالب‌ترین موارد در مورد گوشی‌های آیفون، قیمت‌های گوشی در اکثر کشورهای دنیا است. به طور غیرمنتظره، ترکیه یکی از کشورهایی است که قیمت گوشی‌های آیفون در آن بسیار بالاتر از بسیاری از کشورهای دیگر جهان است.

به عنوان مثال، گوشی آیفون ایکس در ترکیه با قیمتی بالغ بر ۲۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد در حالی که در بسیاری از کشورها مثل آمریکا یا ژاپن دسترسی آسان‌تری و با قیمتی پایین‌تر ممکن است. این موضوع تا حدی می‌تواند به دلیل تورم و نرخ ارز در ترکیه باشد.

بنابراین اگر شما به خرید یک گوشی آیفون در نظر دارید و مایل به صرفه‌جویی در هزینه هستید، بهتر است قیمت‌های گوشی‌های آیفون در ترکیه را مقایسه و بررسی کنید و از این اطلاعات برای خرید بهتر و منطقی استفاده کنید.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۶اپل قیمت محصولات خود در ترکیه را افزایش داد و به همین دلیل اکنون قیمت گوشی آیفون در ترکیه از همه جای جهان بیشتر است. در حالی که بالا بودن قیمت گوشی های آیفون باعث شده تا بسیاری از کاربران در سراسر جهان قادر به خرید آنها نباشند، اپل قیمت گوشی آیفون ۱۵ پرومکس در بازار ترکیه را افزایش داد تا این محصول بتواند لقب گران قیمت ترین آیفون را از آن خود کند. البته گوشی آیفون مورد بحث نسخه عادی بوده و جزو نسخه‌های لوکس از جنس طلا نیست.قیمت گوشی آیفون در ترکیه شرکت اپل به‌تازگی قمیت محصولات خود در ترکیه را به‌روزرسانی کرد و با توجه به اینکه این کشور برای گوشی های هوشمند معروف مالیات‌های سنگینی را در نظر گرفته است، باعث شده تا قیمت آنها نسبت به سایر بازارها بسیار گران‌تر شود.در واقع در حالی که آیفون ۱۵ پرو مکس در بازار آمریکا با قیمت ۱۵۹۹ دلار به فروش می‌رسد، مشتریان در کشور ترکیه برای خرید نسخه آیفپن ۱۵ پرومکس با حافظه ۱ ترابایت باید ۱۰۷ هزار و ۹۹۹ لیر برابر با بیش از ۳۴۰۰ دلار پرداخت کنند. همچنین پس از ترکیه، گران ترین گوشی آیفون در کشور برزیل به فروش می‌رسد که متقاضیان برای همین گوشی باید مبلغ ۲۸۰۰ دلار بپردازند. بیشتر بخوانید: این آیفون ۵۰۰ میلیون تومانی بهترین هدیه برای ولنتاین است + عکس تبلیغ جدید آیفون، محافظ صفحه نمایش گلکسی اس ۲۴ اولترا را به چالش می‌کشد + ویدیو اپل آیفون ۱۵ ترکیه ۱۴۰۲-۱۲-۲۱

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها